«Пульс» - ефективний механізм вирішення питань

18 июл, 17:42

Антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс» активно працює заради позитивних змін у системі обслуговування суб’єктів господарювання усіх форм власності та громадян, за його допомогою є можливість виявити факти корупції та неякісного обслуговування платників податків.

У I півріччі 2014 року до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 70 звернень, що на 2,9% більше ніж у відповідному періоді 2013 року (2013 р. – 68).

Найактуальніші питання, з якими звертались платники:

-          щодо роботи органів Міндоходів – 27, з яких режим і порядок роботи – 6, отримання адміністративної послуги – 6, облік платників – 8;

-          щодо звітності та реєстрації накладних – 27, з яких проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 6, не прийняття звітності в електронному вигляді – 9, не прийняття звітності на паперових носіях – 11;

-          щодо роботи ЦОП – 8, з яких черги при подані звітності – 7, некоректне спілкування – 1.

Усі звернення оперативно опрацьовано, вирішено по суті порушеного питання та інформація своєчасно направлена до Інформаційно Довідкового Департаменту Міндоходів для надання відповіді запитувачу.

Нагадаємо, що сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія (044) 284-00-07, за якою громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниці, можливі корупційні дії з їхнього боку. Про результати розгляду скаржники отримують відповідь у режимі call-back (працівник сервісу дзвонить клієнтові) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то його термін не перевищує 15 днів. Про це в обов’язковому порядку повідомляється запитувачу.

 

 

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/184055.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua