• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 04.09.2023
    2023-09-04 10:41:34

    Трансфертному ціноутворенню в Україні 10 років

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Десять років тому в національне законодавство введено норми з трансфертного ціноутворення, які стали важливим інструментом протидії ухиленню від оподаткування та забезпечення стабільності дохідної частини бюджету.
    Так, 1 вересня 2013 року набрав чинності  Закон України від 04.07.2013 № 408-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення».
    Процес встановлення законодавчих правил з трансфертного ціноутворення (далі – ТЦ) супроводжувався імплементацією до Податкового кодексу України Настанов ОЕСР, які є головним рекомендаційно-методичним міжнародним документом у галузі податкового регулювання ТЦ для транснаціональних компаній та податкових служб.
    Крім того, з 2017 року Україна приєдналась до Програми розширення співробітництва в рамках ОЕСР та взяла на себе зобов’язання імплементувати мінімальний стандарт Плану дій BEPS з метою протидії агресивному податковому плануванню, у тому числі шляхом вдосконалення правил ТЦ, які є ефективним інструментом боротьби з розмиванням бази оподаткування та виведення прибутків з-під оподаткування.
    Загалом за останні 10 років Україна здійснила значний прорив у розвитку системи трансфертного ціноутворення, зокрема, завдяки послідовній політиці щодо імплементації кроків Плану BEPS, правил GAAR, концентрації напрямів ТЦ, контролю за діяльністю нерезидентів, КІК, пасивних доходів в єдиний ефективний інструмент контролю за правилами міжнародного оподаткування, що відповідає передовій світовій практиці.
    ДПС у процесі десятирічного формування законодавчої бази з ТЦ проводилась аналітична робота та контрольно-перевірочні заходи, які у цілому забезпечили значні результати, про які повідомила директор Департаменту трансфертного ціноутворення ДПС Катерина Риженкова.
    Так, за період 2013 – 2021 роки платниками податків подано близько 21 тис. звітів, що в середньому складає 2,4 тис. звітів за рік. Обсяг контрольованих операцій за цей період – 21,3 трлн грн, за рік у середньому 2,4 трлн грн.
    Протягом 2015 – 2023 років більше 1 тис. суб’єктів господарювання подали  уточнюючі декларації та збільшили об’єкт оподаткування на 32,8 млрд грн, що привело до нарахування 2,9 млрд грн податку на прибуток підприємств та зменшення збитків на 12 млрд гривень.
    Проведено 102 документальні перевірки з питань відповідності принципу «витягнутої руки» (протягом 2015 – 2023 років), за результатами яких донараховано 1,8 млрд грн податку на прибуток та зменшено збитки на 7,5 млрд гривень. До бюджету, враховуючи оскарження податкових повідомлень-рішень, надійшло 440 млн грн податку на прибуток, узгоджені збитки за актами склали 3,8 млрд гривень.
    Встановлено майже 1,3 тис. фактів порушення платниками податків вимог податкового законодавства (протягом 2015 – 2023 років) щодо своєчасності та повноти декларування контрольованих операцій, подання документації з ТЦ та застосовано штрафні санкції на 333,6 млн гривень.
    Завдяки внесенню змін до Податкового кодексу України в частині розширення поняття «дивідендів», які почали діяти з 01.01.2021, та проведеній роз’яснювальній роботі платниками податків додатково сплачено до бюджету 300 млн грн податку з доходів нерезидентів («конструктивні дивіденди»).
    Загалом з моменту впровадження податкового контролю за напрямом трансфертного ціноутворення до бюджету додатково надійшло 3,5 млрд грн та зменшено збитки на 15,8 млрд гривень.
    Належну роботу податківців, діяльність яких спрямована на боротьбу з розмиванням податкової бази і виведенням прибутку з-під оподаткування відзначив в. о. заступника Голови ДПС Євгеній Сокур. Сьогодні ДПС посилено працює над впровадженням до національного законодавства окремих кроків Плану BEPS, які мають на меті протидію агресивному податковому плануванню, серед яких: вдосконалення правил трансфертного ціноутворення, запобігання уникненню від оподаткування за допомогою міжнародних договорів, оподаткування доходів контрольованих іноземних компаній, обмін інформацією та багато інших. Для ДПС це доволі нові напрями, які вимагають специфічних знань та навичок, тому у Департаменті трансфертного ціноутворення сформовані відповідні підрозділи.
    Україна повною мірою залучена до загальносвітових процесів протидії розмиванню оподатковуваної бази та виведенню прибутків з-під оподаткування і продовжує працювати над удосконаленням національної системи трансфертного ціноутворення.
    Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням

    https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/704650.html


    Оформлюйте працівників за 3 кроки

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/704773.html повідомила.
    Наймати працівників можуть компанії, приватні підприємці, а також фізичні особи, які беруть на роботу кухарів, нянь, водіїв ... При цьому всі вони стають роботодавцями і мають дотримуватися трудового законодавства.
    Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно-правові угоди, а не трудові. У відносинах працівник – роботодавець має укладатися трудовий договір. Цивільно-правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.
    Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки:
    - укладення трудового договору;
    - оформлення наказу про прийняття на роботу;
    - повідомлення Державної податкової служби.


    Підприємці – головна рушійна сила будь-якої економіки: напередодні Дня підприємця у податковій службі Дніпропетровщини привітали ФОПів регіону

    Днями у Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) проведена зустріч з представниками малого та середнього бізнесу регіону за участі очільниці податкової служби області Федаш Наталі та заступника начальника ГУ ДПС Леонова Валерія.
    Захід пройшов з нагоди Дня підприємця, на якому податківці ГУ ДПС відзначили активних представників регіонального бізнесу за їх стійку громадянську позицію у підтримці економічного тилу України, патріотизм, ділову ініціативу та наполегливість у час тяжких випробувань для нашої Батьківщини і проявлену особисту соціальну відповідальність.
    «Ваша праця важлива для економіки, як нашої області, так і всієї країни. Займатися власною справою – це велика праця. Тому вона завжди варта поваги і підтримки. Мета податкової служби – стати для Вас надійним помічником та партнером. Ми відкриті до постійного діалогу з Вами», – зазначила Федаш Наталя, звертаючись до суб’єктів господарювання.
    Податківці привітали підприємців, висловили вдячність за їх невпинну роботу та професіоналізм, направлені на розвиток і зміцнення економіки держави та її обороноздатності; високий рівень податкової культури та чуйне ставлення до потреб людей.


    Податківці Дніпропетровщини прийняли участь у робочому засіданні Комісії Дніпровської міської ради

    Днями за організацією Інспекції з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради відбулось засідання комісії з питань надходжень від податку на доходи фізичних осіб і легалізації трудових відносин (Комісія).
    Захід відбувся за участі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), Головного управління статистики у Дніпропетровській області та Головного управління Пенсійного фонду у Дніпропетровській області.
    Лейтмотив зустрічі – спілкування з підприємствами – боржниками із заробітної плати, які перебувають на обліку в ГУ ДПС та мають рівень середньомісячної заробітної плати найманих працівників за 1 квартал поточного року нижчий середньообласного.
    Комісією акцентовано увагу на неприпустимість використання найманої праці без оформлення трудових відносин та необхідність доведення середньомісячної заробітної плати працівників до середньогалузевого показника по області, а також упередження виплат на рівні нижче мінімального розміру. Адже мінімальна заробітна плата – це державна соціальна гарантія, обов’язкова на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.
    Оформлення трудових відносин із найманими працівниками відповідно до законодавства, сплата податків та єдиного внеску на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування – це міцна оборона України, гарантований розвиток економіки, покращення інвестиційного клімату, зростання рівня соціальної захищеності, благополуччя сім’ї і гідні умови праці для кожного.


    Під час зустрічі з представниками інституту громадянського суспільства про основні положення Закону України № 3219 та використання РРО/ПРРО

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС)  повідомляє, що днями, проведено зустріч з представниками Дніпропетровського територіального відділення ВПГО «Спілка аудиторів України», в якій прийняли участь заступник начальника ГУ ДПС Валерій Леонов та заступник начальника управління – начальник відділу пресслужби та адміністрування субсайту управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС Геннадій Мажаєв.
    Під час заходу обговорювалися основні положення Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219).
    Особливу увагу податківці зосередили на питаннях реєстрації та використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО)/програмних РРО.
    Також проінформували учасників зустрічі про поновлення відповідальності за порушення вимог закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з урахуванням норм Закону № 3219.


    Чергове засідання комітету «Невиробнича сфера в тому числі ЖКГ» Громадської ради

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) повідомляє, що нещодавно проведено третє засідання комітету за галузевою ознакою «Невиробнича сфера в тому числі ЖКГ» Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – Комітет).
    У засіданні прийняли участь заступник начальника ГУ ДПС Леонов Валерій та заступник начальника управління – начальник відділу пресслужби та адміністрування субсайту управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС Мажаєв Геннадій.
    Під час засідання присутніх проінформували про відновлення відповідальності суб’єктів господарювання за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з урахуванням положень Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон України № 3219).
    Податківці також повідомили про право на податковий кредит після відновлення реєстрації платника ПДВ відповідно до норм Закону України № 3219.


    У податковій службі Дніпропетровщини відбувся черговий воркшоп щодо застосування РРО/ПРРО

    Новації для платників податків, передбачені Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», зокрема у частині застосування РРО/ПРРО – такою стала тема сьогоднішньої онлайн-зустрічі податківців Дніпропетровщини з представниками медичної галузі за участі заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) Леонова Валерія.
    Під час воркшопу учасники розглянули точкові питання щодо реєстрації і використання суб’єктами господарювання касової техніки. Спеціалісти ГУ ДПС акцентували увагу на відновленні з 01 жовтня 2023 року відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері РРО/ПРРО.
    За словами Леонова Валерія, податкова служба області зацікавлена у наданні максимальної інформаційної підтримки та консультативної допомоги всім платникам з актуальних питань, що виникають в процесі їх господарської діяльності.
    Учасники зустрічі отримали фахові відповіді на свої запитання.
    Атмосфера заходу – ефективна комунікація, корисна інформація, нетворкінг.
    Працюємо далі заради Перемоги України!


    Мобільний ЦОП: роз’яснення з питань РРО/ПРРО, новації Закону № 3219 та МПЗ під час виїзду на територію Широківської сільської ради

    Мобільним ЦОПом Широківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) нещодавно здійснено виїзди до торгівельних об’єктів фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території Широківської сільської ради.
    У роботі мобільного ЦОПу прийняли участь фахівці Широківської ДПІ ГУ ДПС.
    Під час виїзду фахівці ДПІ надали роз’яснення стосовно основних новацій, запроваджених Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219). Акцентовано, що зазначеним Законом внесені зміни, зокрема до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Так, з 01.08.2023 та з 01.10.2023 у разі встановлення контролюючими органами факту непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, будуть застосовуватись фінансові санкції, передбачені п.1 ст. 17 Закону № 265. Також платникам повідомлено, що безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктами господарювання (СГ) ПРРО, інструкції щодо встановлення та налаштування ПРРО, заповнення форм, форми ПРРО, роз’яснення для платників, запитання СГ та відповіді на них розміщено на головній сторінці вебпорталу ДПС України https://tax.gov.ua у банері «Програмні РРО». Окремо проінформовано про реєстрацію та застосування РРО/ПРРО з урахуванням положень Закону України № 3219. Також фахівцями мобільного ЦОПу надані практичні поради щодо реєстрації та закриття РРО, ПРРО, видачі касових чеків, формування звітів тощо.
    Учасники зустрічі отримали відповіді на запитання, зокрема, щодо: нарахування та сплати мінімального податкового зобов’язання (МПЗ), справляння єдиного податку.
    Під час виїздів мобільного ЦОПу присутнім роздана тематична друкована продукція ГУ ДПС інформаційно-роз’яснювального характеру, зокрема, з питань стосовно: МПЗ, застосуванню РРО/ПРРО з урахуванням змін, внесених Законом України № 3219; основних новацій, запроваджених Законом України № 3219 з єдиного податку, ПДФО, податку на прибуток підприємств, єдиного внеску.
    Робота мобільного ЦОПу пройшла в атмосфері ділового партнерства та взаємоповаги.


    Мобільний ЦОП – з роз’яснювальною роботою з питань РРО/ПРРО, новацій Закону України № 3219, МПЗ під час виїзду до Славгородської ТГ

    За участі начальника Синельниківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), фахівців Синельниківської ДПІ ГУ ДПС та Новомосковського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС, за підтримки голови Славгородської територіальної громади (ТГ) нещодавно проведено виїзд мобільного ЦОПу Синельниківської ДПІ ГУ ДПС.
    Керівник Синельниківської ДПІ нагадав присутнім, що у 2023 році запроваджено мінімальне податкове зобов’язання (далі – МПЗ) за 2022 рік. МПЗ – це мінімальний розмір податку, що має сплачувати власник або користувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення. Розповів учасникам зустрічі, хто є платниками МПЗ та за якою формулою розраховується МПЗ. Акцентував, що для фізичних осіб – платників податків термін сплати МПЗ – протягом 60 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення (ППР). У разі незгоди з нарахованою сумою МПЗ, платник має право звернутися до ДПІ для проведення звірки щодо: земельного податку; суми доходу, отриманого від реалізації с/г продукції; суми сплачених податків і зборів.
    Податківці звернули увагу на необхідність внесення змін до адресних даних фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, ознайомили з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, та документів, що потрібні для отримання адмінпослуг, а також про режим роботи Синельниківського ЦОПу і контактні номери телефонів, за якими платники можуть отримати відповіді на запитання.
    Фахівці ГУ ДПС також звернули увагу громадян, які одноосібно обробляють земельні ділянки про граничний термін сплати земельного податку за 2023 рік (29.08.2023), повідомили про необхідність подання документів для внесення змін даних власників земельних, ділянок та нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, про своєчасне надання інформації за формою № 5ДР.
    Під час виїзду мобільного ЦОПу фахівці ГУ ДПС також відвідали торгівельні об’єкти фізичних осіб – підприємців (ФОП) смт Славгород.
    Суб’єктам господарювання (СГ) повідомили про основні новації Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219), яким, зокрема, внесено зміни до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Проінформовано, що з 01.08.2023 та з 01.10.2023 у разі встановлення контролюючими органами факту непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, будуть застосовуватись фінансові санкції, передбачені п.1 ст. 17 Закону № 265.
    Фахівці податкової повідомили, що ДПС пропонує до застосування безоплатне ПРРО від ДПС, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача. Безкоштовне програмне рішення для використання СГ ПРРО, інструкції щодо встановлення та налаштування ПРРО, заповнення форм, форми ПРРО, роз’яснення для платників, запитання СГ та відповіді на них розміщено на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України. Під час активного діалогу з ФОПами на торгівельних об’єктах податківці надали вичерпні відповіді на запитання щодо застосування РРО/ПРРО.
    Працівники ГУ ДПС звернула увагу присутніх, що інформацію про податкові сервіси, а також новини, статті, анонси, роз’яснення, коментарі керівництва та фахівців податкової і багато корисного вони мають можливість отримувати на офіційних сторінках ДПС України та ГУ ДПС у соціальній мережі Facebook та месенджері Telegram-канал ДПС України. Це зручно та комфортно.
    Платники отримали примірники тематичної друкованої продукції ГУ ДПС інформаційно-роз’яснювального характеру (буклети та брошури), зокрема, щодо: новацій Закону України № 3219 (наприклад, використання РРО/ПРРО), а також МПЗ, основних випадків подання податкової декларації про майновий стан і доходи, звірки даних фізичних осіб – власників об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.


    Роз’яснювальна робота мобільного ЦОПу під час виїзду до с. Вербки: застосування РРО/ПРРО, новації Закону № 3219, МПЗ

    Мобільний ЦОП Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) продовжує надавати послуги громадянам віддалених куточків у рамках ефективної співпраці з платниками з актуальним питань законодавства.
    Так, відповідно до затвердженого графіку нещодавно здійснив виїзд мобільний ЦОП Павлоградської ДПІ ГУ ДПС до с. Вербки Вербківської сільської територіальної громади (ТГ) Павлоградського району Дніпропетровської області.
    Зустріч з представниками Вербківської сільської ТГ та підприємцями у форматі «круглого столу» відбулась за участі податківців Павлоградської ДПІ ГУ ДПС та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС 
    Під час заходу спеціалісти податкової повідомили про графік роботи ЦОПу, за якими номерами телефонів платники можуть отримати консультацію спеціаліста, які саме адміністративні послуги можна отримати у мобільному ЦОПі, які документи потрібно мати при собі для отримання послуги.
    Особливу увагу фахівці ДПІ акцентували на легалізації заробітної плати, дотриманні законодавства щодо виплати заробітної плати та зайнятості населення, питаннях застосування податкової знижки.
    Податківці акцентували увагу присутніх на новаціях, запроваджених Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219), зокрема змінах до Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами) (далі – Закон № 265) у частині реєстрації реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновленні з 01.08.2023 і з 01.10.2023 відповідальності за порушення вимог Закону № 265, розмірах штрафних (фінансових) санкцій. Зауважили, що добровільне виконання вимог Закону № 265 не тільки звільняє від відповідальності, а й усуває ризики, що можуть стати підставою для проведення фактичних перевірок. ДПС використовує виключно ризикорієнтовну модель організації та здійснення контрольно-перевірочної роботи, а тому не проводить безпідставних перевірок платників податків.
    Працівники ГУ ДПС нагадали, що для платників податків – фізичних осіб, у яких у власності та/або користуванні (оренді, суборенді, емфітевзисі, постійному користуванні) є земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, запроваджено поняття мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ). Першим роком, за який визначається МПЗ, є 2022 рік. Базою нарахування МПЗ є нормативна грошова оцінка такої земельної ділянки. Реквізити для сплати МПЗ платниками податків – фізичними особами зазначаються у податковому повідомленні-рішенні (ППР). Сплата загального МПЗ здійснюється протягом 60 днів з дня вручення ППР.
    У ході активного діалогу під час зустрічі фахівці податкової відповіли на запитання платників щодо: застосування РРО/ПРРО та відповідальності за порушення норм Закону № 265, а також надали практичну допомогу фізичній особі – підприємцю зареєструвати ПРРО.
    Під час роботи мобільного ЦОПу присутніх ознайомлено зі сторінкою «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook.
    Платники отримали примірники тематичної друкованої продукції ГУ ДПС інформаційно-роз’яснювального характеру, зокрема, щодо: МПЗ, легалізації заробітної плати, реєстрації та застосування РРО/ПРРО, особливостей відповідальності за порушення вимог Закону № 265 після набрання чинності Закону України № 3219.
    Представники Вербківської ТГ подякували за консультації та надані послуги, виявили бажання співпрацювати і надалі з питань отримання адміністративних послуг та роз’яснень щодо застосування норм Закону України № 3219. Робота мобільного ЦОПу пройшла конструктивно.


    Виїзд мобільного ЦОПу до Магдалинівської тергромади: роз’яснювальна робота з питань РРО/ПРРО, новації Закону України № 3219, МПЗ

    Мобільним ЦОПом Магдалинівської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) днями здійснено виїзд до торгівельних об’єктів смт Магдалинівка Магдалинівської територіальної громади Новомосковського району.
    Виїзд мобільного ЦОПу забезпечено за участі фахівців Магдалинівської ДПІ ГУ ДПС та Новомосковського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
    Під час роботи мобільного ЦОПу проведені зустрічі з платниками, під час яких фахівці ГУ ДПС повідомили про основні нововведення, запроваджені Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219). Звернули увагу на реєстрацію та застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО), поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) з урахуванням положень Закону України № 3219. Повідомили, що відповідно до вимог п. 1 ст. 17 Закону № 265 до суб’єктів господарювання (СГ) за невидачу (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, застосовуються фінансові санкції.
    Також проінформували, що відповідно до змін, внесених Законом України № 3219 до Закону № 265, СГ звільняються від відповідальності за порушення вимог Закону № 265, вчинені ними у період з 01.01.2022 до 01.10.2023, крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів, здійснення діяльності з купівлі/продажу іноземної валюти, діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор. Зазначили, що у період з 01.08.2023 по 31.07.2025, але не пізніше ніж до дати припинення або скасування воєнного стану на території України, до фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками ПДВ, що здійснюють діяльність з продажу товарів (крім підакцизних товарів, технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) або надають послуги, фінансова відповідальність за порушення проведення розрахунків застосовується у розмірах: 25 % вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг) – за порушення, вчинене вперше; 50 % вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг) – за кожне наступне вчинене порушення.
    Податківці нагадали, що мінімальне податкове зобов’язання ( МПЗ) для фізичних осіб – це мінімальний розмір податку, який має сплатити власник або користувач земельної ділянки сільськогосподарського (с/г) призначення. Сплата загального МПЗ здійснюється фізичною особою протягом 60 календарних з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
    Під час зустрічей платники отримали відповіді на запитання, зокрема, щодо: застосування РРО/ПРРО та відповідальності за порушення норм Закону № 265; надання пільг по земельному податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО) та отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків; врегулювання податкового боргу та обрахування МПЗ власникам земельних ділянок с/г призначення.
    Фахівцями ГУ ДПС також надані роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема Електронним кабінетом, та звітування в електронному вигляді, а також консультаційна допомога платникам в отриманні безкоштовних КЕП.
    Присутнім роздані примірники тематичної друкованої продукції ГУ ДПС інформаційно-роз’яснювального характеру, зокрема, стосовно: МПЗ, обов’язку подання фізичними особами – платниками податків заяви за формою № 5ДР про зміну даних, що вносяться до облікової картки; РРО/ПРРО, основних новацій Закону України № 3219.


    Роз’яснювальна робота мобільного ЦОПу з питань РРО/ПРРО, новацій Закону № 3219, МПЗ та надання адміністративних послуг під час виїзду до с. Григорівки

    Відповідно до затвердженого графіку днями здійснено виїзд мобільного ЦОПу Васильківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) до села Григорівки Григорівського старостинського округу Васильківської територіальної громади з метою реалізації податкового сервісу щодо якісного надання адміністративних та інших послуг від ДПС.
    Виїзд мобільного ЦОПу здійснено за участі фахівців Васильківської ДПІ ГУ ДПС та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення  камеральних  перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
    Присутніх мешканців с. Григорівки ознайомлено з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, та документів, що потрібні для їх отримання, а також з режим роботи ЦОПу та контактними номерами телефонів, за якими можна отримати роз’яснення, проінформовано про переваги користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України (ДПС), зокрема Електронним кабінетом.
    Податківці звернули увагу платників на обов’язковість внесення змін до адрес фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у зв’язку зі змінами назв населених пунктів та вулиць, терміни та порядок такого внесення.
    У ході виїзду мобільного ЦОПу організовано та проведено зустрічі із платниками податків та представниками Григорівського старостинського округу Васильківської селищної ради.
    Під час зустрічей фахівцями ГУ ДПС висвітлені основні новації, запроваджені Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219). Акцентована увага на питанні застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновлення відповідальності за порушення норм Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
    Під час роботи мобільного ЦОПу відвідувачі отримали відповіді на питання, зокрема, щодо: новацій Закону України № 3219, у т. ч. застосування РРО/ПРРО та відповідальності за порушення Закону № 265; мінімального податкового зобов’язання (МПЗ); порядку заміни РНОК ПП, а також його отримання для малолітніх дітей; уточнення даних про земельні ділянки; прав на пільги зі сплати податків та порядку їх отримання; сплати земельного податку, орендної плати за земельні ділянки, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, загального МПЗ; порядку користування Електронним кабінетом. Обговорювались питання відповідності облікових даних платників плати за землю та забезпечення проведення звірки даних платників податків.
    Спеціалісти податкової у черговий раз звернули увагу присутніх на необхідності оформлення трудових відносин з найманими працівниками, на переваги для роботодавців та працівників від використання задекларованих трудових відносин та наслідки використання праці неоформлених працівників.
    Під час виїзду працівниками ДПІ прийняті заяви: за формами № 10ДР та № 5ДР, на проведення звірки з плати за землю, з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, стосовно нарахування МПЗ, а також щодо уточнення реквізитів рахунків для сплати податків. Видано 14 РНОК ПП, платникам податків – фізичним особам вручено: 9 податкових повідомлень-рішень (ППР) за формою МПЗФ та 9 ППР за формою Ф (по земельному податку з фізичних осіб).
    У ході проведення заходів присутнім роздані роз’яснювальні матеріали інформаційного характеру від ДПС України, зокрема інформаційний лист № 4/2023 «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу, та від ГУ ДПС, зокрема, щодо застосування РРО/ПРРО з урахуванням положень Закону України № 3219, сплати МПЗ, новацій Закону України № 3219.


    Мобільний ЦОП – з роз’яснювальною роботою з питань РРО/ПРРО, новацій Закону України № 3219 під час виїзду до м. Павлограда

    Мобільний ЦОП Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) продовжує надавати послуги громадянам у рамках ефективної співпраці з платниками з актуальних питань стосовно основних новацій, запроваджених Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219), зокрема застосування РРО/ПРРО, а також мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ), надання адміністративних послуг, користування електронними сервісами ДПС України (ДПС), легалізації заробітної плати.
    Так, нещодавно послугами мобільного ЦОПу скористалися представники бізнесу торгівельних об’єктів м. Павлограда.
    Під час зустрічей фахівці ГУ ДПС особливу увагу приділили нововведенням Закону України № 3219. Податківці надали роз’яснення щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) з 01.08.2023 та з 01.10.2023. Зауважили, що добровільне виконання вимог Закону № 265 не тільки звільняє від відповідальності, а ще й усуває ризики, що можуть стати підставою для проведення фактичних перевірок. ДПС використовує виключно ризикорієнтовну модель організації та здійснення контрольно-перевірочної роботи, а тому не проводить безпідставних перевірок платників податків.
    Податківці надали відповіді на запитання платників, зокрема, стосовно: застосування РРО/ПРРО та відповідальності за порушення вимог Закону № 265.
    Фахівці податкової служби приділили увагу перевагам користування безкоштовними електронними сервісами ДПС, у тому числі Електронним кабінетом, для роботи в якому необхідно отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи, зокрема, у пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС або скористатись можливостям банківських установ.
    Податківці також акцентували на питаннях легалізації ринку праці.
    Під час зустрічей присутні отримали тематичну друковану продукцію ГУ ДПС інформаційно-роз’яснювального характеру, зокрема, стосовно: МПЗ легалізації заробітної плати, застосування РРО/ПРРО у рамках Закону України № 3219 та основних новацій Закону України № 3219.


    Збір платежів до бюджетів усіх рівнів від платників Дніпропетровщини з початку року склав майже 48,8 млрд гривень

    Протягом січня – серпня 2023 року збір платежів до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) від платників Дніпропетровської області склав майже 48,8 млрд грн, що на понад 2,6 млрд грн, або на 5,6 відс. більше ніж за підсумками відповідного періоду 2022 року. Про це повідомила очільниця податкової служби Дніпропетровщини Наталя Федаш.
    Як зазначила керівник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, до державного бюджету у січні – серпні 2023 року платниками спрямовано понад 20 млрд гривень. Місцеві бюджети поповнились на понад 28,7 млрд гривень.
    Крім того, у січні – серпні 2023 року до державних цільових фондів від платників Дніпропетровщини надійшло понад 20 млрд грн єдиного внеску.
    Наталя Федаш висловила подяку всім платникам, які сьогодні працюють задля нашої Перемоги і сумлінно сплачують податки і збори.


    Чи може один суб’єкт господарювання отримати у Кваліфікованого надавача ЕДП ДПС на одну і ту ж саму особу декілька КЕП?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Відповідно до п.п. 23 п. 1 ст. 1 Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
    Закон № 2155 не обмежує суб’єкта господарювання мати декілька КЕП.
    Отже, суб’єкт господарювання може отримати у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України декілька КЕП на одну і ту ж саму особу. Такі отримані КЕП є різними, оскільки засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки забезпечується належний рівень унікальності пари ключів, що ними генеруються.


    До уваги засновників трасту, власників частки майна фонду, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2022 № 408 затверджено Порядок надання засновником трасту, власником частки майна фонду, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи на вимогу контролюючого органу письмового підтвердження щодо відповідності умовам, передбаченим пп. 392.1.5.1 пп. 392.1.5 п. 392.1 ст. 392 розділу І Податкового кодексу України (далі – Порядок) (набрав10.02.2023).
    Цей Порядок визначає організаційно-правові засади надання вищезазначеного письмового підтвердження.
    Дія Порядку поширюється на фізичних осіб – резидентів України або юридичних осіб – резидентів України, які є засновниками трасту, власниками частки майна фонду, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи.
    До утворень без статусу юридичної особи належать, зокрема, але не виключно, трасти (як форма майнових договірних відносин як такі, що мають, так і не мають статусу податкового резидента однієї держави), фонди, установи, інші особи-нерезиденти, організаційно-правову форму яких включено до переліку*, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до пп. «г» пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), які відповідно до особистого закону не є юридичними особами.
    Особа вважається такою, що володіє часткою в іншій юридичній особі, у разі, якщо така особа є засновником трасту, власником частки майна фонду, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи, до активів якого входить зазначена частка, або учасником (партнером з повною або обмеженою відповідальністю) партнерства, до активів якого входить частка в юридичній особі. Засновник трасту, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи, до активів якого входить зазначена частка в юридичній особі, не вважається таким, що володіє цією часткою, якщо додержуються одночасно умови, визначені у пп. 39 прим.2.1.5.1 ст. 39 прим.2 Кодексу.
    Відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку контролюючий орган має право звернутися до такої особи з вимогою надати письмове та документальне підтвердження щодо додержання нею передбачених умов.
    Запит вважається належним чином врученим, якщо його надіслано у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу.
    Засновник трасту, власник частки майна фонду, установи, іншого утворення без статусу юридичної особи разом з Письмовим підтвердженням має надати такі документи:
    - повідомлення особи, яка здійснює управління та/або контроль іноземного утворення без статусу юридичної особи (зокрема, але не виключно, трастового керуючого) (далі – Повідомлення);
    - витяг з трастової угоди у вигляді інформації щодо імені засновника трасту, трастового керуючого, протектора (якщо призначений), бенефіціара/бенефіціарів (якщо призначений/призначені) та відомостей, зазначених у пп. 392.1.5.1 пп. 392.1.5 п. 392.1 ст. 392 Кодексу, за нотаріально засвідченим підписом особи, яка здійснює управління та/або контроль іноземного утворення без статусу юридичної особи, а у разі, якщо така особа не є регульованою та/або ліцензованою, то нотаріально засвідченим підписом адміністратора такої особи, який регулюється та/або ліцензується відповідно до особистого закону (далі – Витяг);
    - юридичний висновок, адресований засновнику, за законодавством країни заснування діскреційного безвідкличного трасту, що підтверджує відомості, зазначені в пп. 39 прим.2.1.5.1 пп. 39 прим.2.1.5 п. 39 прим.2.1 ст. 39 прим.2 Кодексу, наданий юридичною фірмою або іншою особою, яка має право надавати юридичні або адвокатські послуги, діяльність якої підлягає обов’язковому ліцензуванню або регулюванню відповідно до особистого закону (далі – Юридичний висновок). Підписи осіб мають бути нотаріально засвідченими.
    Повідомлення надається трастовим керуючим, довірчим/титульним власником, іншим номінальним утримувачем (номінальним власником) із зазначенням інформації щодо іншої особи/інших осіб, яка здійснює/які здійснюють управління та/або контроль іноземного утворення без статусу юридичної особи (у разі наявності), чи іншої особи, яка призначається для контролю над діями особи/осіб, яка здійснює/які здійснюють управління та/або контроль іноземного утворення без статусу юридичної особи (у разі наявності).
    Повідомлення, Витяг та Юридичний висновок мають бути належним чином легалізовані відповідно до вимог законодавства України.
    Контролюючий орган запитує у платника податків (за його згодою) надання належним чином оформленого перекладу українською мовою документів, визначених пп. 39 прим.2.1.5.3 пп. 39 прим.2.1.5 п. 39 прим.2.1 ст. 39 прим.2 Кодексу.
    Письмове підтвердження надсилається до контролюючого органу протягом одного місяця з дати отримання платником податку відповідного запиту.
    Контролюючий орган має право направити особі, визначеній у пп. 39 прим.2.1.5.1 пп. 39 прим.2.1.5 п. 39 прим.2.1 ст. 39 прим.2 Кодексу, запит щодо надання документального підтвердження або витягів з документації стосовно інформації, зазначеної у Повідомленні, Юридичному висновку.

    Довідково:
    * Перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи, затверджений постановою КМУ від 04.07.2017 № 480.


    Працівник має право укладати з роботодавцем трудові договори (угоди) за сумісництвом

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
    Згідно з ч. 2 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін.
    Це дозволяє працівникам, крім основного трудового договору, додатково укладати трудові договори (угоди) за сумісництвом.
    Оплата праці за сумісництвом регулюється КЗпП.
    Згідно із вимогами ст. 102 прим.1 КЗпП та ст. 19 Закону України «Про оплату праці» сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця – фізичної особи.
    Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
    Додатково повідомляємо, що особа не може виконувати свої трудові обов’язки одночасно (в одні й ті ж години) за основним місцем роботи і місцем роботи за сумісництвом.


    Щодо формування та надання стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA)

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Відповідно до вимог пункту 85.2 статті 85 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.
    При цьому великий платник податків на запит контролюючого органу зобов'язаний також надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» копії таких документів, що створюються ним в електронній формі з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту.
    Для платників податків, які відповідно до цього пункту зобов'язані надавати інформацію в електронному вигляді, загальний формат та порядок подачі такої інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
    На виконання вимог пункту 85.2 статті 85 Кодексу загальний формат та порядок подачі такої інформації визначено наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 № 1393 «Про затвердження Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.01.2012 за № 44/20357, зі змінами, внесеними наказом від 15.09.2020 № 561 «Про внесення змін до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.11.2020 за № 1123/35406 (далі – Порядок), що набрали чинності з 27 серпня 2021 року.
    Цим Порядком визначено формат і структуру надання документів великими платниками податків на запит контролюючого органу в електронній формі, що належать або пов’язані з предметом перевірки.
    Пунктом 3.2 розділу III Порядку передбачено, що електронні документи (інформація) великими платниками податків (далі – ВПП) надаються у форматі XML у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA), який представляє собою електронний файл стандартизованої структури, що містить експортовані з вихідної системи обліку дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов’язань, а також інформацію щодо змін у фінансово-господарському стані суб’єкта господарювання за певний період. Структура надання електронних документів (інформації) ВПП (стандартний аудиторський файл (SAF-T UA)) наведена у додатку до Порядку.
    Додатково повідомляємо, що для зручності формування стандартного аудиторського файлу великими платниками податків, на вебпорталі ДПС у рубриці «Електронна звітність» оприлюднено Детальний технічний опис елементів SAF-T UA та Додаток до Детального технічного опису елементів SAF-T UA, з можливістю їх вивантаження за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/xsd-viznachennya-shemi-xml.
    З презентацією технічного опису стандартного аудиторського файлу SAF-T UA для розробників та постачальників ERP систем та програм бухгалтерського обліку можна ознайомитись у рубриці «Новини» за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/590494.html.
    Більш детальніше – на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/podatkoviy-audit/povidomlennya/683040.html


    Сервіси для громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий Е-кабінет для громадян

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіси для фізичних осіб – громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий Е-кабінет для громадян. Це дає можливість:
    - доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
    - подання декларації про майновий стан і доходи;
    - отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
    - подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру, та обрання контролюючого органу, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО;
    - подання заяви на включення/внесення змін/виключення з Реєстру волонтерів.
    Крім того, засобами Електронного кабінету фізичні особи мають змогу сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись QR-кодом або однією з платіжних систем у меню «Стан розрахунків з бюджетом».
    Презентаційні матеріали можна переглянути тут: https://tax.gov.ua/data/material/000/571/686219/Serv_si_dlya_f_zichnih_os_b.pdf


    Нагадування платникам податку на прибуток підприємств

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.07.2023 відновились правила оподаткування, які були змінені чи призупинені до 01.07.2023 та/або до завершення дії карантину.
    Так, зокрема в частині податку на прибуток підприємств, для платників податку на прибуток підприємств припинилось застосування різниць, визначених Податковим кодексом України (далі – Кодекс), щодо зменшення фінансового результату до оподаткування на суму доходу, включеного до складу доходів звітного періоду за правилами бухгалтерського обліку у вигляді:
    - отриманої одноразової компенсації суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
    - списаних штрафних санкцій і пені відповідно до пункту 2 прим.3 та списаного податкового боргу відповідно до пункту 2 прим.4 та підпункту 26.2 пункту 26 підрозділу 10 розділу XX Кодексу.
     

    Модернізований Контакт-центр ДПС – сервіс з максимальною ефективністю та якістю

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Державна податкова служба України впевнено перетворюється на цифровий сервісний орган. Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.
    Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.
    У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.
    Так:
    - рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
    - з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
    - за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
    - якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
    - випадки технічної відмови системи істотно зменшились.
    Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть.
    Контакт-центр ДПС: про податки – кваліфіковано та оперативно!

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.