Как налоговая производит обеспечение доступа к публичной информации

14 май, 13:05

У звітному періоді до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві надійшло 7 запитів, що підпадають під вимоги статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року №2939- VІ (ст.22 «Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію») та один запит від ФОП, який відповідно до п.3 ст.22 Закону «Про доступ до публічної інформації» за належністю був перенаправлений до ГУ Міндоходів, про що було повідомлено запитувача у термін визначений цим законом.

У цей період запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо їх господарської діяльності, перевірок, ліцензії.

Усі запити розглянуто та своєчасно, у 5-ти денний термін, надіслано відповіді запитувачам.

Уміння громадян використовувати вільний обіг публічної державної інформації забезпечує підвищені можливості вирішення громадянами соціальних проблем і контролю влади, а також сприяє збільшенню соціальної відповідальності в роботі державних органів.

У ДПІ Солом’янського району ГУ Міндоходів у м.Києві для зручності надіслання запитів на публічну інформацію створено електронну скриньку. На окремому стенді «Доступ до публічної інформації» в Центрі обслуговування платників розміщено законодавчі та нормативні матеріали стосовно доступу до публічної інформації; облаштовано місце для роботи запитувачів з документами, що містять публічну інформацію.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Розгляд звернень громадян.

 

У січні-квітні 2014 року до ДПІ надійшло 25 письмових звернень громадян, що на 17 менше, ніж за відповідний період 2013р.(у 2013р. – 42).

            Порівняно з минулим роком кількість скарг збільшилась на 1 (2013р.- скарги не надходили). Скарга надійшла на недоліки в роботі ДПІ з питання приймання податкової звітності.

З початку року колективні та повторні звернення не надходили.

            Питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні-квітні 2014р.:

-                     інформування  про ухилення від сплати податків – 11 звернень (45.8 %);

-                     реєстраційні номери облікових карток платників податків – 4 звернення (16.7%);

-                     звірки платежів  та податкового боргу – 2 звернення (8.3%);

-                     ЄСВ – 1 (4.2%) звернення;

-                     податок на доходи фізичних осіб – 1(4.2%);

-                      контрольно-перевірочної роботи – 5 звернень (20.8%).

У 2014 році на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян.

З усним зверненням звернулись: 1 – фізична особа – громадянин, 1 –фізична особа - підприємець та 35 – посадових осіб підприємств. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття арешту з майна отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, реєстрації платником ПДВ, проведення перевірки, зняття з обліку та інше.

На електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 9 звернень, на які у найкоротший термін було надано відповідь та вирішено питання, з якими звертались платники податків безпосередньо до керівника ДПІ. Серед запитувачів 4 підприємця та 5 посадових осіб підприємства, з питань ліквідації суб’єктів господарювання, єдиного соціального внеску та інше.

Графіки прийому громадян керівництвом ДПІ розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та на веб-сторінці ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві

 

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

 


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/180581.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua