Уміння громадян використовувати отриману публічну інформацію – забезпечує можливість вирішення соціальних проблем

22 авг, 12:17

  У період січень - липень 2014 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшов 51 запит на публічну інформацію, у т.ч. від юридичних осіб – 42 (82,4%), від фізичних осіб – 9 (17,6%). Найбільше запитів надійшло поштою - 42.

 У звітному періоді до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 19 запитів, на які згідно вимог статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року №2939- VІ відмовлено в задоволенні.

У цей період запитувачі звертались з проханням надати інформацію з наступних питань:  результатів зустрічної звірки; про стан процедури ліквідації підприємницької діяльності; реєстрації і підтвердження статусу платника ПДВ, єдиного податку та ЄСВ; підтвердження факту сплати земельного податку; наявність у ДПІ інформації про власні рахунки в банківських установах; задекларованого власного прибутку; підтвердження факту звітування платника за формою 1-ДФ; надання інформації про третіх осіб, інші.

Усі запити розглянуто та своєчасно, у 5-ти денний термін, надіслано відповіді запитувачам.

У січні – липні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 7 семінарів для працівників інших структурних підрозділів з питань розгляду запитів на публічну інформацію.

З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 3 „гарячі” телефонні лінії з питань подання та розгляду запитів на публічну інформацію.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/185547.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua