Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в органах державної фіскальної служби (органи ДФС)

29 май, 12:11

Реєстрації в органі ДФС підлягають РРО, модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (або уповноважена ним особа) повинен звернутися до органу ДФС за основним місцем його обліку, як платника податків.

Суб’єкт господарювання (далі – СГ) також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані на території іншої, ніж такий суб’єкт, територіальної громади.

Для реєстрації РРО СГ подає до органу ДФС:

- заяву про реєстрацію РРО за формою №1-РРО (далі – реєстраційна заява);

- копію документа, що підтверджує  факт купівлі або безоплатного  отримання РРО у власність, іншого  документа, що підтверджує право  власності або користування РРО;

- копію документа на право  власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію договору СГ з центру сервісного обслуговування (далі – ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Порядок подачі реєстраційної заяви та інших документів, строки реєстрації РРО визначені у  Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 №417, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.09.2013 за №1617/24149.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації РРО посадова особа органу ДФС не пізніше двох робочих днів з дня надходження документів приймає рішення про можливість реєстрації РРО, формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційній системі ДФС та видає СГ довідку про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО.

Протягом п’яти робочих днів з дати видачі/надсилання на адресу електронної пошти довідки про резервування фіскального номера СГ повинен забезпечити переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам’яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в ЦСО.

Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО. У разі ненадання або несвоєчасного надання зазначених документів довідка про резервування фіскального номера вважається недійсною.

Після отримання належним чином оформлених документів посадова особа органу ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає СГ реєстраційне посвідчення РРО за формою №3-РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194996.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua