Які дії платника, якщо при зчитуванні особистого ключа електронного підпису відображається повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації»?

24 апр, 10:36

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин:
1. Невірно вказано пароль до носія ключової інформації.
2. Невірно обрано носій ключової інформації.
3. Перевищено число спроб введення невірного паролю.
Для усунення даної помилки необхідно:
- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад, файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) у розділі «Підпис даних».
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись:
- до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка;
- до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271282.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua