З початку 2023 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 257 тис. звернень платників

24 апр, 11:32

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування -  Павлоградський регіон) інформує.
Протягом січня – березня 2023 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 257 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 223,6 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 1,4 тис. – електронною поштою та 32 тис. чатом в месенджерах.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування, єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, стану обробки електронної звітності.
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). 
Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. У поточному році фізичні та юридичні особи здійснили 1,2 млн відвідувань ЗІР.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – березня 2023 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 366 уніфікованих запитань-відповідей та внесено 330 у новій редакції.
Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:
- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;
- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271287.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua