Как киевские супермаркеты «разводят» покупателей

18 сен, 03:03

Антимонопольний комітет назбирав та проаналізував докази про те, що високі ціни на продукти в крупних магазинах Києва – результат антиконкурентних дій. Зокрема, під підозрою ТОВ «Фоззі-Фуд», ТОВ «Фора», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ПІІ «БІЛЛА-Україна», ТОВ «Край-2», ПрАТ «Фуршет», ДП «Фуршет Центр», ДП «Сеть-Маркет», ДП «Мережа-Трейд», ДП «Терра-Трейд», ДП «Продмережа», ТОВ «НОВУС Україна», ПрАТ «Ікс 5 Рітейл Груп Україна», ТОВ «Спар-Центр», ТОВ «Бімаркет», ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», ТОВ «АТБ-маркет», ТОВ «Адвентіс», ТОВ «АСНільсен Юкрейн».
 
З травня 2012-го року Антимонопольники розслідують справу з накручуванням цін на продукти. «У ході розслідування, з’ясовано, що відповідачі у справі вчинили антиконкурентні узгоджені дії, результатом чого, зокрема, стало підвищення цін в торгових мережах на продукти харчування в 2010-2011 роках. При цьому, відповідачі узгоджували між собою формат взаємодії з постачальниками, що зачіпало інтереси останніх, тим самим створивши картель, в центрі якого знаходиться ТОВ «АСНільсен Юкрейн». Також відповідачі вимагали від постачальників відстрочки платежів (до 120 днів) і оплати різних додаткових послуг (реклама, бонуси та інше), які досягають 5-10% від вартості поставленого товару». За даними реєстру фізичних та юридичних осіб, компанію «АСНільсен Юкрейн» створили в 1995-му році. Керує нею Святослава Свист.
 
Наразі магазини-порушники знайомляться з назбираними анти монопольщиками фактами. Рішення мають прийняти у середині жовтня.
 
Источник

Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/166358.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua