Програмне забезпечення для подання звітності постійно вдосконалюється

14 мар, 13:58

Програмне забезпечення для подання звітності постійно вдосконалюється
 
Для формування звітності до Пенсійного Фонду України, Державної служби статистики України та безпосередньо до Міністерства доходів і зборів України Кабінетом Міністрів України від 17.10.2013 №809-р прийнято Розпорядження "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення та функціонування автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності".

В свою чергу Міністерством доходів і зборів України впроваджено в дослідну експлуатацію доопрацьоване програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"».

Програмне забезпечення передбачає:
• формування звітності до Державної служби статистики України;
• формування звітності безпосередньо до Міністерства доходів та зборів України;
• накладання електронного цифрового підпису та шифрування електронних документів.
Починаючи з 27.01.14 в програмному забезпеченні впроваджено:
• формування звітності з Єдиного соціального внеску до Пенсійного Фонду України;
• формування "Договору про визнання електронних документів" в електронному вигляді.

Програмне забезпечення розміщено на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України minrd.gov.ua за адресою: Головна> Електронна звітність> Платникам податків про електронну звітність> Програмне забезпечення> Дослідна експлуатація.«Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"»

Звертаємо увагу, що подання звітності в електронному вигляді захищає внесені дані та унеможливлює ручне втручання в процес обробки та прийняття звітності.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

До уваги суб’єктів IT-індустрії!

У разі якщо суб’єкти індустрії програмної продукції, які застосовують пільговий режим оподаткування, провадять також іншу діяльність, яка оподатковується за загальною ставкою, то для визначення об’єкта оподаткування такі суб’єкти мають вести окремий облік доходів і витрат та за звітний податковий період подавати дві окремі декларації з податку на прибуток.

Нагадуємо, що декларація з податку на прибуток платниками щомісячних авансових внесків та платниками податку, у яких базовим звітним (податковим) періодом є рік, подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем базового звітного року.

Платники податку, у яких базовим податковим (звітним) періодом є календарний квартал, звітують протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Крім традиційного журналу перед фільмом відвідувачі кінотеатру отримали бліц-відповіді по декларуванню

 У зв’язку з проведенням щорічної кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2013 році, яка розпочалася 1 січня 2014 року, і з метою залучення до декларування більш широкого кола громадян працівники ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проводять активну роз’яснювальну роботу.
 Днями працівники інспекції вирушили до кінотеатру «Батерфляй» розважального центру «Ультрамарин» аби провести агітаційну роботу, нагадуючи всім, що кампанія «Декларування – 2014» сприяє зростанню дохідної частини бюджету і є джерелом фінансування програм розвитку України.
 Відвідувачі кінотеатру із задоволенням спілкувалися з працівниками інспекції та цікавилися окремими питаннями. Всі бажаючі отримали роз’яснення щодо того, як проходить подання декларації про майновий стан і доходи в органах Міндоходів, також податківці інформували громадян про те, як скористатися правом на отримання податкової знижки.
 Бажаючим були вручені брошури з правилами декларування, які більш детально можна прочитати вдома.
 Під час агітаційної роботи, співробітники ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві запрошували мешканців району завітати до Центру обслуговування платників за адресою: вул.Смілянська,6, де вони зможуть отримати необхідні консультаційні та адміністративні послуги.

ДПІ у Солом’янському  районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Підстави для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку

Відповідно до п. 299.6 ст. 299 Податкового кодексу України підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:
1) невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 Податкового кодексу;
2) наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого п латника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;
3) недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу щодо механізму переходу на спрощену систему оподаткування.

У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку (п. 299.5 ст. 299 Податкового кодексу).

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Сервіс «Звітність» в «Електронному кабінеті платника» забезпечує повний пакет можливостей для успішної роботи кожного платника

Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:
- створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
- перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
- вибору органу Міндоходів до якого має бути подана звітність;
- подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
- перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Вартість вчинку, яким здійснено спробу уникнути від оподаткування отриманих інвестиційних доходів коштує 165 тис. гривень.

ДПІ у Солом’янському районі м. Києва ГУ Міндоходів у м.Києві проведена позапланова документальна невиїзна перевірка платника податків – громадянки «Н» з питань дотримання правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб за 2010р.

Відповідно до отриманої  інформації  фізична особа-платник податків «Н» у 2010р. вийшла зі складу засновників ТОВ «Х», до статутного фонду якого було внесено 1100,0 тис.грн, отже відступила корпоративні права даного підприємства та не задекларувала суму інвестиційного доходу, який виник у процесі відступлення.

Для з’ясування обставин громадянку «Н» було запрошено на зустріч для надання пояснень та декларування доходів, однак вона не з’явилась.

Декларація про отримані доходи за 2010р. платником податків «Н» не подавалась, сума податку на доходи фізичних осіб до бюджету не сплачувалась.               

На дату складання акту документів, які підтверджують понесені витрати у зв’язку з відступленням корпоративних прав, на перевірку не надано і тому донараховано податку на доходи фізичних осіб у розмірі 165,0 тис.грн.

Термін сплати донарахованої суми не настав.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ мін доходів у м.Києві

Право на публічну інформацію

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві вирішує питання громадян, в тому числі й щодо розгляду запитів про надання публічної інформації.

За період січень-лютий 2014 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 11 письмових запитів на публічну інформацію, у тому числі від юридичних осіб – 9, від фізичних осіб – 2.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість запитів зменшилась на 5 (2013 рік - 16 запитів).

Відповіді на запити про надання публічної інформації надавались у спосіб, обраний запитувачем, та у визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни, тобто протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту до ДПІ.

Порядок отримання публічної інформації та форми запиту розміщено на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів України www.minrd.gov.ua.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Зверненням громадян – належну увагу

За період січень-лютий 2014 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 8 письмових звернень громадян, що на 9 менше, ніж за відповідний період 2013р. (у 2013р. – 17), з них:
- заяв – 7;
- скарг – 1.
Порівняно з минулим роком кількість скарг збільшилась на 1 (2013р.- скарги не надходили). Скарга надійшла на недоліки в роботі ДПІ з питання приймання податкової звітності.
Питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні-лютому 2014р.:
- інформування про ухилення від сплати податків – 1 звернення (12,5 %), у 2013р. – 7 звернень (41,2%);
- реєстраційні номери облікових карток платників податків – 2 звернення (25%), у 2013р. – 2 звернення (11,8%);
- звірки платежів та податкового боргу – 2 звернення (25%), у відповідний період 2013р. – відсутні;
- ЄСВ – 2 звернення;
- контрольно-перевірочної роботи – 2 звернення (25%), у відповідний період 2013р.- відсутні.
Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.
Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України “Про звернення громадян” та не вирішення  порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня в податковій інспекції у період січень-лютий 2014р. не було.
На особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 10 громадян, за відповідний період 2013 року – 3 звернення. З усним зверненням звернулись: 1 – фізична особа – громадянин, 1 –фізична особа - підприємець та 8 – посадових осіб підприємств. Питання, з якими звертались громадяни: зняття з арешту майна отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, реєстрації платника, проведення перевірки підприємств та інші.
Керівництво інспекції приділяє особливу увагу питанню своєчасного розгляду звернень громадян та наданню якісних обґрунтованих відповідей заявникам.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Діяльність Центру обслуговування платників

 Діяльність Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві забезпечує 19 працівників з чотирьох структурних підрозділів та Акредитованого Центру сертифікації ключів.

Система «Електронна черга» дозволяє поліпшити рівень обслуговування платників шляхом організації черги відвідувачів та зменшенням часу надання послуг і перебування платників у Центрі.

Організація роботи з надання адміністративних послуг у ЦОПі ведеться управлінням обслуговування платників з чітким дотриманням вимог наказів Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 №161 «Про затвердження Інформаційних карток адміністративних послуг», від 18.09.2013р. №492 «Про затвердження Технологічних карток адміністративних послуг» та Наказу ДПС України від 30 листопада 2011 року №187 Про затвердження стандартів надання адміністративних послуг.

За період січень-лютий 2014 року в Центрі обслуговування платників надано 50 126 послуг, з них: адміністративних послуг – 4 225; інформативно-консультаційних послуг – 29 464; прийом вхідної кореспонденції – 15 145; послуг ЄЦП – 1 292.

Так, за цей період платникам надано в ЦОП 14 311 усних консультацій, з наступних напрямків:
• податкового законодавства – 8 755;
• організації та провадження підприємницької діяльності – 452;
• ЄСВ – 4 674;
• програмного забезпечення електронної звітності – 201;
• інші питання – 229.

Платники мають можливість безкоштовно отримати бланки заяв та податкових декларацій, а також здійснити безкоштовне ламінування та ксерокопіювання.

З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги також є і письмове анкетування. За січень-лютий отримано 129 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центру обслуговування платників. Результати електронного анкетування щомісячно контролює безпосередньо ГУ Міндоходів у м. Києві.

В залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах.

З метою максимального залучення платників до оформлення електронних ключів, працівники Центру обслуговування платників постійно проводять роз’яснювальну роботу серед платників, відвідувачів ЦОПу, про переваги електронної звітності. Так, за 2 місяці 2014р. до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 1292 платника.

У першому залі Центру обслуговування платників три комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє платникам здійснити повний цикл підготовки та відправки звітності до ДПІ.

Досвідчені фахівці центру, проводять тренінги з платниками щодо подання звітності в електронному вигляді; а також навчають представників юридичних та фізичних осіб відправляти податкову звітність, користуванню програмами «Податкова звітність» (OPZ) та «Соната». Навчання відбувається на комп’ютерах, встановлених в Центрі обслуговування платників, або за бажанням платника, на його власному ноутбуці.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/177028.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua