Електронна перевірка: які документи подавати до Міндоходів

17 мар, 14:32

Затверджено формати та Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки.

Для проведення електронної перевірки платник може подати до органів Міндоходів в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, а саме:
• Журнал господарських операцій;
• Книгу обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої  і п’ятої груп, які не є платниками податку на додану вартість), яка надається платником для проведення електронної перевірки;
• Книгу обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої  і п’ятої груп, які є платниками податку на додану вартість), яка надається платником для проведення електронної перевірки.

Перераховані формати документів затверджені наказом Міндоходів України від 31.12.2013 № 898, який набрав чинності 07.03.2014 року. До того ж наказом затверджено Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки.

Згідно з порядком подання платником податків в електронній формі документів для проведення електронної перевірки здійснюється за допомогою системи подання податкових документів в електронній формі з  віддаленого персонального комп’ютера або шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.

Документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/177144.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua