09 апр, 23:19
У середу всі маршрутки в столиці подорожчають. Тепер за проїзд доведеться платити 3-4 гривні, замість 2-3 гривень зараз. Таким чином, киянам доведеться щомісяця викладати на 50-100 грн більше.
Якщо кожен день киянин їздить на роботу і назад на маршрутці, то в місяць він витрачає на проїзд 120-144 грн, а буде витрачати 144-192, тобто на 24-48 грн більше. А якщо на двох маршрутках, то витрати і зовсім можуть зрости майже на 100 гривень. «Доведеться переходити на громадський транспорт, поки він ще не подорожчав», - говорить киянка Ольга Мацько.
Самі перевізники залишитися без пасажирів не бояться. «Як показала практика попередніх підвищень, пасажирів менше не стає. Хіба що на якийсь короткий час, але потім вони повертаються, діватися їм нікуди», - говорить столичний перевізник Юрій Артеменко.
ПРИЧИНИ
Перевізники запевняють, що головна причина підвищення тарифів - подорожчання палива. «Ми в критичному стані. З листопада минулого року ціни на паливо зросли на 55%. Березень ми закінчили з великими боргами. Нафтові компанії тепер відмовляються нам давати паливо без передоплати. Ми на межі, і якщо не підвищимо ціни, то можемо зупинити роботу. Нам потрібно вийти хоча б на самоокупність», - заявив приватний перевізник Ігор Гусак. А Юрій Артеменко скаржиться, що не вистачає коштів на покупку нових мікроавтобусів, мовляв, рухомий склад не оновлюють вже п'ять років. А це може негативно позначитися на безпеці перевезень.
За словами президента Асоціації перевізників Києва Валерія Липецького, маршрутники сьогодні переживають не найкращі часи. «Ви купили автобус «Богдан» за 55 тис. доларів. Якщо ви взяли його в кредит, до додайте до суми 25-28%. Автобус треба зареєструвати, визначити на стоянку. Річна страховка обійдеться в 8-9 тис. грн в рік. Щомісяця до вас буде наїжджати транспортна інспекція, ДАІ, і кругом потрібно буде віддавати. Кожні 10 тис. км машину потрібно відправляти на техобслуговування. Служба перевезень хоче, щоб з кожної машини їй платили 105 грн в місяць. Вам потрібно найняти водія не менше ніж за 250 гривень на день, офіційно його оформити, всі відрахування у всі фонди. Потрібно заправити машину, а це 50 літрів солярки, тобто 650 гривень. У добу одна маршрутка заробляє в кращому випадку 1,5 тис. грн, а в середньому 1-1,2 тис.», - розповів Липецький.
Голова КМДА Володимир Бондаренко каже: сам переконався в тому, що перевізникам не за що міняти автобуси. «Дійсно, серйозно підвищилися ціни на паливно-мастильні матеріали, і галузь працює у збиток або на нульової рентабельності», - зазначає Бондаренко.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/178471.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua