Как проходит подготовка партий и кандидатов к выборам и ведение предвыборной агитации

23 апр, 14:13

Підготовка партій та кандидатів у Президенти до виборів здійснюється повільно – у більшості регіонів триває розгортання виборчих штабів, причому у багатьох випадках виборчі штаби кандидатів стикаються з кадровими та фінансовими проблемами. Для супроводження агітаційної діяльності ряд кандидатів використовують власні партійні мережі (Ю.Тимошенко, О.Тягнибок, М.Добкін, П.Симоненко, А.Гриценко), так і партійні мережі інших партій, окермих народних депутатів, бізнесменів, депутатів місцевих рад (П.Порошенко, О.Богомолець та деякі інші кандидати на пост Президента України).

 

В ряді регіонів передвиборна агітація практично не ведеться або є малопомітною. Наприклад, на території Донецької, Луганської, Сумської, Вінницької областей матеріали передвиборної агітації практично непомітні.

 

Основними формами здійснення передвиборної агітації є зустрічі з виборцями, розміщення політичної реклами на зовнішніх носіях, встановлення агітаційних наметів, розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів. Використання аудіовізуальних ЗМІ для здійснення агітації є скоріше винятком, аніж правилом. Розміщення агітації на зовнішніх носіях активно здійснюють О.Ляшко, П.Порошенко, до певної міри – М.Добкін. Агітаційні намети активно встановлюються на підтримку А.Гриценка та О.Тягнибока. Особливістю здійснення передвиборної агітації є також те, що багато кандидатів концентрують свою діяльність лише на певних регіонах. Так, агітаційна діяльність Н.Королевської є помітною в південних регіонах, тоді як О.Царьова та М.Добкіна – в східних областях держави. На загальнодержавному рівні агітаційну діяльність здійснюють П.Порошенко, Ю.Тимошенко, О.Ляшко, А.Гриценко.

 

В окремих регіонах фіксуються випадки розміщення прихованої політичної реклами (т.зв. “джинси”), однак поки що вони не носять масового характеру. Зокрема, прихована політична реклама розміщувалась в інтересах Ю.Тимошенко та С.Тігіпка у Черкаській області, Ю.Тимошенко та П.Порошенка в Чернівецькій та Херсонській областях, М.Добкіна у Харківській області.

 

Внаслідок заготрення суспільно-політичної ситуації в державі окремим кандидатам у Президенти стало досить складно здійснювати передвиборну кампанію. Так, в Одеській області була зірвана запланована зустріч О.Царьова з виборцями. У Києві були зафіксовані випадки нападів громадян на М.Добкіна та О.Царьова. У Павлограді та Кривому Розі (Дніпропетровська область) М.Дбкіна було закидано яйцями.

 

Випадки зловживання адміністративним ресурсом та підкупу виборців носять поодинокий характер. Зокрема, 4 квітня 2014 р. заступник Лозівського міського голови (Харківська область) Олександр Неділько провів нараду з керівниками шкіл, в ході якої підкреслив необхідність забезпечення голосування за М. Добкіна на позачергових президентських виборах. Того ж дня медичні заклади Харкова отримали телефонограми про необхідність взяти участь 8 квітня 2014 р. у зустрічі з кандидатом в Президенти М.Добкіним.

 

В окремих регіонах фіксуються одиничні випадки “чорного піару” проти окремих політичних діячів чи кандидатів у Президенти. Так, у Чернівцях 3 квітня 2014 р. на Театральній площі було виявлені листівки без вихідних даних із зображенням Прем’єр-міністра Арсенія Яценюка та в.о. президента Олександра Турчинова з написом: «Як просрати країну за місяць. Навчальний посібник для початківців».

 

Комітет виборців України


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/179294.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua