Налоговая налаживает антикоррупционную коммуникацию с плательщиками

23 апр, 18:22

Продовжує працювати інтерактивний сервіс «Пульс», який створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів а також про можливі корупційні дії.

Протягом січня-березня 2014 року на сервіс «Пульс» до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло та опрацьовано 71 інформаційний запит від заявників. Це насамперед зумовлено значною кількістю зареєстрованих платників податків у районі та поінформованістю клієнтів ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві. Найактуальнішими питання що порушувались у зверненнях були щодо подання звітності – 33 (46,4%), роботи Міндоходів – 31 (43,6%), реєстрації платником ПДВ –  2(2,8%), роботи ЦОП – 4 (5,6%), перевірки суб’єктів господарювання – 1 (1,4%).

Всі запити були опрацьовані відповідно до чинних нормативно правових актів, що забезпечують діяльність даного сервісу.

Платники податків з метою вирішення нагальних питань, які їх хвилюють можуть телефонувати до Контакт-центру з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00 та залишити повідомлення оператору, а у випадку здійснення дзвінка у неробочий час залишити інформацію на інтерактивному автовідповіді.

До уваги клієнтів органів доходів і зборів  телефон, за яким можна звернутися до Контакт-центру та залишити повідомлення (044)284 00 07!

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ Міндоходів м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/179299.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua