Налоговая изо всех сил борется за качество обслуживания

28 апр, 17:08

Днями  начальник ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Вікторія Вікторівна Мальцева  завітала до Центру обслуговування платників з метою поспілкуватися із громадянами та представниками бізнесу з приводу роботи Центру та дізнатися про можливі зауваження чи пропозиції.  Такий захід проведений не випадково, адже одним із головних завдань органів Міндоходів було і залишається створення сприятливого бізнес-клімату для розвитку малого і середнього підприємництва та налагодження партнерських відносин із бізнесом. Адже  відкритість, прозорість і чесність як у адмініструванні податків, так і їх сплаті –  це головний пріоритет роботи ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

 

Зустріч керівника швидко перейшла у формат вільного спілкування, під час якого Вікторія Вікторівна цікавилася головними перешкодами, які виникають на практиці під час здійснення підприємцями своєї діяльності та рівнем задоволеності клієнтів Центру обслуговування платників якістю його роботи. Оскільки більшість учасників зустрічі представляли бізнес, запитання, що їх ставили начальнику, були доволі професійними і стосувалися багатьох проблем, які виникають в процесі ведення бізнесу. Також підприємці висловили і пропозиції. Зокрема, щодо спрощення процедур подання звітності, модернізації програмного забезпечення для передачі її в електронному вигляді та спрощення деяких процедур адміністрування податків та зборів. Щодо роботи Центру обслуговування, то платники податків одноголосно заявили, що всі послуги надаються на високому рівні, а працівники ДПІ завжди уважні у спілкуванні та готові допомогти у будь-якому питанні.

 

Начальник ДПІ у свою чергу пообіцяла у майбутньому ініціювати спрощення деяких процедур та зазначила, що на даному етапі здійснення низки невідкладних заходів щодо якнайшвидшої стабілізації економічної ситуації, наповнення бюджету ніяким чином не погіршить умов об­слуговування платників, які, як і раніше, зможуть отримувати якісне податкове супро­водження. 

 

Загалом Вікторія Вікторівна Мальцева відрекомендувала себе керівником нової формації, який не обмежується кабінетним управлінням, не боїться йти «в народ» та спілкуватися з людьми.

 

На завершення Вікторія Вікторівна подякувала присутнім за увагу та  наголосила, що зустрічі посадових осіб ДПІ з представниками бізнесу та їхня співпраця спрямовані виключно на підтримку розвитку підприємництва в районі і стабільне економічне зростання, а відвідувачі Центру обслуговування платників подякували за увагу до них та підтримали новації в роботі ДПІ, запропонувавши і надалі проводити такі зустрічі.

 

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ Міндоходів м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/179625.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua