Кому нужна была диверсия на телецентре в Киеве

10 май, 22:56

Диверсія на телецентрі в Києві – це елемент інформаційної війни, мета якої посіяти паніку серед населення. Про це в ефірі телеканалу БТБ заявив політолог Євген Магда. «Перевага інформаційної війни полягає в тому, що вона набагато більш дешева, ніж реальні бойові дії. В даному випадку потрібні були зусилля групи людей, які вчинили цю диверсію. Але в умовах високого суспільного напруження,  очікування, що щось станеться, навіть такий момент – найбільш показовий.   І його  можна поширювати як інформаційний вірус. Паніка сама по собі ірраціональна, але керувати нею можна в дуже раціональний спосіб», - наголосив Магда.

 Експерт додав, що в умовах зовнішньої  загрози суспільство переповнене негативними передчуттями, а значить більш чутливе до змін в інформаційному просторі. «В нинішніх умовах, я думаю, люди дивляться телевізор практично постійно і тут вони не бачать звичної картинки – ефект паніки міг би бути дуже потужним. На сьогоднішній момент в умовах зовнішньої загрози говорили про те, що Україна розділилася на націю інтернету і націю телебачення. Люди старшого віку  більше звикли споживати інформацію з телебачення, ніж люди молоді, які віддають перевагу інтернету і різноманітним новинам», - підсумував Магда.

 Нагадаємо, що в ранці 9 травня відбулося загорання кабелів в тунелях між Київською телевежею і приміщенням Національної телерадіокомпанії України. В наслідок інциденту було тимчасово  перепинено мовлення низки телеканалів. Прокуратура Шевченківського району Києва почала розслідування.

Источник


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/180320.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua