Киев покорил новую вершину

06 июн, 08:23

Україна піднялася в рейтингу за присутністю брендів в країні з 63 до 49 місця (зі 188 країн).

Про це свідчить останнє дослідження міжнародної консалтингової компанії СBRE «How Global is the Business of Retail 2014». На поточний момент в нашій країні присутні 28,2 % всіх міжнародних мережевих ритейлерів, - пишуть «Вести». Нагадаємо, що торік лише в Києві було відкрито 5 нових ТРЦ.

«Ми очікували такого результату - за рахунок виходу 18 брендів. У тому числі марок одягу LC Waikiki і Collezione, мереж дитячого одягу Petit Bateau і Z -Generation, італійської мережі купальників і нижньої білизни Yamamay, американської мережі спортивного одягу і аксесуарів Nautica, а також DKNY MEN, Versace Collection і Zadig & Voltaire і д.» , - прокоментувала такий результат керівник департаменту аналітики CBRE Марина Гавриленко.

Звичайно ж, український результат міг бути і вище. Торік брокери вели переговори відразу з декількома десятками нових брендів, яким були цікаві обіцяні якісно нові ТРЦ (Respublika, Lavina Mall, Blockbuster Mall). Проте відкриття цих майданчиків, незважаючи на технічну готовність, відкладається, перш за все, через падіння загальних споживчих настроїв.

На 2014 р. експерти дають стримані прогнози. «Нові входження до нас брендів цього року малоймовірні. Більше того: зараз рітейлери дуже обережно ставляться до інвестицій в відкриття, на тлі кризи всіляко вишукують можливості скоротити витрати», - зазначив партнер Української ритейл-асоціації Олександр Фіалка.

Все, на що можуть розраховувати українці - це на одиничні відкриття нових магазинів.

«До кінця року очікується відкриття брендів HE by MANGO і MANGO touch іспанською групою Punto Fa, що володіє брендом MANGO, а естонський ритейлер Karkat Fafhion ( Springfield, Women Secret, Pedro del Hierro) планує відкрити перший магазин одягу Cortefiel в Києві. Активність рітейлерів з точки зору експансії на ринок Києва і України буде відновлюватися в міру стабілізації соціально-політичної ситуації, відновлення зростання економіки та зміцнення споживчого попиту» , - повідомила керівник департаменту аналітики CBRE Марина Гавриленко.

Источник


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/182120.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua