10 июн, 12:27
Перевірте свою готовність до отримання електронного ключа.
Для отримання послуги електронного цифрового підпису суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів.
Згідно розділу 5. «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
–відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
–відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
–поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;
–невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.
Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/182339.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua