Украинцы стали чаще скупаться в гипермаркетах

17 июн, 23:02

За результатами першого кварталу 2014 року в Україні 74% домогосподарств купували товари широкого вжитку в сучасних форматах роздрібної торгівлі - гіпермаркетах, супермаркетах, дискаунтерах і C & C. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 кількість покупців в сучасних форматах виросла на 6%, повідомили аналітики GfK Ukraine, передає biz.liga.net.
 
Найбільшими темпами зростала кількість покупців гіпермаркетів (+18%) і дискаунтерів (+10%). Відповідно зріс оборот і частка цих форматів на ринку товарів широкого вжитку. Свій внесок в успіх цих форматів внесли мережі гіпермаркетів Auchan, Там Там і Velmart, а також дискаунтер, торгова мережа АТБ.
 
З супермаркетами ситуація неоднозначна: кількість покупці в цілому теж зростала (+6%), однак вони витрачали в цьому форматі менше, незважаючи на зростання цін у першому кварталі 2014 року. Одночасно традиційні канали торгівлі (магазини поблизу дому та гастрономи) втрачали своїх покупців.
 
Дослідження охопило 5000 домогосподарств (більше 10 000 чоловік) по всій Україні, які щодня звітують про свої покупки більш ніж по 60 групах товарів щоденного споживання.

Источник


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/182858.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua