Эффективность работы с обращениями граждан

20 июн, 11:36

Протягом поточного року відповідно до Закону України „Про звернення громадян” до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві на розгляд від громадян надійшло 44 письмові звернення, які є заявами. У порівнянні з відповідним періодом 2013 року до ДПІ надійшло на 2 письмові звернення менше.

Надіслані звернення мали індивідуальний характер,  колективні звернення не надходили.

Найбільша кількість ( 40 звернень) стосувались адміністрування тих чи інших податків, зокрема, 1 - плати за землю; 8 - податку на доходи фізичних осіб; 23 І- інформування про ухилення від сплати податків; 2 - з приводу проведення перевірки; 4 - єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб; 2 - реєстрації та обліку платників податків. Відносно невиплати заробітної плати на підприємствах, організаціях надійшло 4 звернення громадян.

Щодо соціального стану громадян, які звертались, то 5 заяв надійшло від фізичних осіб – підприємців, 1 заява надійшла від фізичної особи, що провадить незалежну професійну діяльність, решта 38 заяв надійшли від громадян, у яких соціальний стан не визначено.

Усі звернення виконано без порушення терміну розгляду, встановленого Законом України „Про звернення громадян”. Щодо результатів розгляду, то у 32 випадках надано роз’яснення, позитивно вирішено 6 звернень, 6 заявників повідомлено відносно пересилання заяв за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.

ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183044.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua