Учитываем и анализируем результаты проведения личных приемов граждан

20 июн, 11:37

В ДПІ у Шевченківському районі ГУ Мін доходів у м. Києві особлива увага приділяється вирішенню питань з якими звертаються платники податків на особистому прийомі у керівництва ДПІ. Так для вирішення даних питань залучаються провідні фахівці профільних підрозділів для надання відповідної інформації та разом з керівництвом відшуковують найкращі шляхи вирішення проблемних питань, які турбують клієнтів, що перебувають на обліку в ДПІ.

Так протягом січня-травня 2014 року посадовими особами ДПІ проведено 23 особисті прийоми громадян, з них 8 начальником ДПІ, 15 заступниками начальника. Всі 23 звернення були індивідуальними та первинними, соціальний стан авторів невизначено. Для порівняння у відповідному періоді 2013 року посадовими особами ДПІ в приймальні громадян було проведено 26 особистих прийомів громадян.

Майже всі звернення (22) стосувались організації та сплати податків, зокрема: 7 податку на додану вартість; 2 податку на прибуток підприємства; 3 контрольно-перевірочної роботи (із них 1 стосовно штрафних санкцій та 2 стосовно проведення перевірки); 1 податкової звітності; 9 реєстрації та обліку платників податків. Також зареєстровано 1 звернення відносно виконання судових рішень.

Стосовно результатів розгляду, то 21 питання вирішено позитивно на 2 дано роз’яснення. Повторні звернення у звітному періоді не надходили.

Нагадуємо, що попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 за тел. 482-34-83 та за адресою: вул. Багговутівська, 26, кімната 100 “Приймальня громадян”

ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183045.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua