«Пульс» Миндоходв становится все популярнее

20 июн, 11:38

У січні – травні 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів „Пульс” зателефонували 122 заявники, що перебувають на обліку у ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

Вже традиційно питання з податкової тематики залишаються найбільш актуальними на телефонній лінії «Пульс».

Серед даних звернень на першому місці залишаються питання, що стосуються подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 62 звернення, або 50,8 %.

Питання з організації роботи органів Міндоходів у даному періоді становили – 45, або 36,8 % усіх звернень, роботи Центрів  обслуговування платників – 5 звернень чи 4,1 %.

За п’ять місяців поточного року з приводу реєстрації платником ПДВ надійшло 9 дзвінків, або 7,4 % загальної кількості звернень.

Одного заявника цікавило питання перевірки суб’єкта господарювання, що склало  0,8 % заявників.

З приводу корупційних дій за три місяці поточного року на сервіс „Пульс” від платників Шевченківського району  звернення не надходили.

Станом на 17 червня 100 % звернень були опрацьовані, а заявники повідомлені про результати розгляду.

Нагадаємо, що завдяки  інтерактивному сервісу „Пульс” платники податків, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Лінія для звернень (044) 284-00-07 працює цілодобово.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183046.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua