Об эффективности Онлайн-сервисов

20 июн, 14:33

На цьому тижні в приміщенні ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбулася зустріч заступника   начальника Олега Чечеля з журналістом газети «Про приватних підприємців та єдиний податок».

 На зустрічі заступник керівника інспекції розповів про ефективність та зручність у користуванні он-лайн сервісами, серед яких  найбільш популярними на сьогодні є сервіси „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера”, „Реєстр платників ПДВ” та „Анульована реєстрація платників ПДВ”, «Електронний кабінет платника».

 Олег Чечель докладно розповів про принципи роботи електронних сервісів та пояснив, чим вони зручні для платників.

 Заступник начальника зауважив, що користуючись електронними сервісами “Реєстр платників ПДВ” та “Анульовані свідоцтва платників ПДВ” платники можуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво платника ПДВ, про дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ.

 «За допомогою Сервісу “Дізнайся більше про свого бізнес-партнера” можна оцінити податкові ризики здійснення діяльності з вашим партнером по бізнесу, який може, наприклад, не бути платником ПДВ, бути відсутнім за визначеною в установчих документах адресою, а отже відноситися до категорії ризикових. Сервіс «Електронний кабінет платника податків» дає змогу в електронному вигляді спілкуватись з податковими органами. Банер «Адреси масової реєстрації» дають змогу не потрапити в «халепу», зареєструвавши підприємство за сумнівною адресою», - пояснив Олег Сергійович. Відповідаючи на запитання журналіста, заступник начальника нагадав про Сервіс “Пульс”, який гарантує платнику оперативне вирішення проблемних питань стосовно спілкування з працівниками органів Міндоходів. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу “Пульс” незмінний, а саме: (044) 284-00-07.

 На завершення зустрічі Олег Чечель зазначив: «На сьогодні головним напрямом діяльності Міністерства доходів і зборів залишається забезпечення для суб’єктів господарювання комфортних умов для ведення бізнесу, а тому і створення даних електронних сервісів спрямовано на покращення сервісу їх обслуговування. Це  конкретні кроки на шляху до встановлення партнерських відносин з платниками».

 ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183072.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua