Существующий порядок составления налоговых накладных в случае наличия филиалов

27 июн, 11:41

Відповідно до пункту 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міндоходів України від 14.01.2014 р. № 10, якщо платник ПДВ має не зареєстровані платниками ПДВ філії чи інші структурні підрозділи, які самостійно здійснюють постачання товарів/послуг і проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то  він може делегувати їм право складання податкових накладних. Для цього він повинен присвоїти кожній філії чи структурному підрозділу окремий числовий номер і письмово повідомити про це контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

Разом з тим, повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права виписки податкових накладних і ведення частини реєстру отриманих та виданих податкових накладних подається платниками у разі наявності у них філій (структурних підрозділів) разом із декларацією за перший звітний (податковий) період року і надалі — разом із декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни в переліку філій (структурних підрозділів) (пункт 13 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міндоходів України від 13.11.2013 р. № 678).

Отже, повідомлення про делегування філіям (у разі їх наявності) права складання податкових накладних подається платниками разом із декларацією за перший звітний (податковий) період щороку і надалі — разом із декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни в переліку філій (структурних підрозділів), незалежно від того, який звітний (податковий) період (місячний чи квартальний) він застосовує.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183422.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua