Відшкодування витрат на відрядження найманого працівника!

15 июл, 18:26

ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує, що витрати, що не підтверджені документально, або зовсім не підлягають відшкодуванню і включенню до валових витрат підприємця, або можуть бути відшкодовані працівнику за рахунок коштів підприємця з податковими наслідками, тобто, такі витрати згідно з підпунктом «г» підпункту 164.2.17 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) є додатковими благами відрядженого працівника та підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.


Надання коштів на відрядження врегульовані підпунктом 140.1.7 пункту 140.1 статті 140 ПКУ, наказом Міністерства фінансів України від 13.03.98 № 59 “Про затвердження Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон”. Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний надати звіт про витрачені грошові кошти, в тому числі і особисті кошти, які він витратив на службове відрядження, пов’язане саме з підприємницькою діяльністю підприємця, а не за власними потребами працівника.


Звертаємо увагу, що умовою відшкодування витрат на відрядження є наявність оригіналу документів, що підтверджують вартість таких витрат (квитки, квитанції, чеки, розрахунки тощо).

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ Міндоходів м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/183969.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua