18 июл, 17:44
За період діяльності групи (півтора місяця) було прийнято 21 керівника підприємств району та 1-го підприємця. Основні питання, з якими звертались платники – ліквідація підприємств, подання звітності в електронному вигляді, реєстрація податкових накладних. Під час спілкування платникам надавалось обгрунтоване роз’яснення щодо правомірності дій працівників інспекції, обговорювались пропозиції платників, позиції кожної сторони. Результатом цих зустрічей стало досягнення порозуміння для прийняття остаточного виваженого двостороннього рішення.
Сьогодні вже спостерігається позитивна динаміка у зменшенні звернень платників, зокрема на сервіс «Пульс». В попередні місяці на телефонну гарячу лінію «Пульс» надходило до 20 звернень на місяць, в червні їх кількість стала 7, а в липні - станом на 15.07.2014 року надійшло лише 2 звернення.
В подальшому очікується, що при дієвій роботі мобільної групи у платників зросте довіра до територіального податкового органу і впевненість у можливості вирішення проблемного питання без такого посередника як сервіс «Пульс».
Це свідчить про те, що нагальні питання кожного платника та громадянина можливо оперативно розглянути та одразу під час зустрічі отримати відповідь на територіальному рівні без залучення Міністерства доходів і зборів України та його Головного управління в м. Києві.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Мін доходів у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/184058.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua