23 июл, 22:24
Унаслідок бойових дій упродовж травня-липня 2014 року на Донецькій, Придніпровській та Південній залізницях було пошкоджено понад 130 об’єктів залізничної інфраструктури. За попередніми даними, загальна сума збитків, яких зазнала державна монополія у результаті терористичних актів, дорівнює 300 млн. грн. Про це повідомив Заступник гендиректора Укрзалізниці Віталій Жураківський на прес-брифінгу в Українському Кризовому Медіа Центрі.
Віталій Жураківський також зазначив, що через діяльність терористів підприємства Укрзалізниці втратили близько 40 одиниць з автомобільного парку: «Терористи заходять на підприємства та конфіскують автомобілі».
«Щоб забезпечити рух поїздів, сьогодні залізничникам доводиться у надзвичайно складних умовах ремонтувати колію, мости, залізничні переїзди, вокзали, станції та депо. Проте деякі об’єкти залізничної інфраструктури, на жаль, досі залишаються не дослідженими, оскільки через бойові дії доступ до них обмежений», – повідомив Заступник гендиректора Укрзалізниці. «Серед них п’ять об’єктів колійного господарства; не досліджено третину випадків пошкоджень пристроїв електрифікації та електропостачання, немає доступу до станції Кіндрашівська-Нова, щоб визначити ступінь пошкоджень стрілочних електроприладів, пристроїв автоматики, телемеханіки та зв’язку», – зазначив він.
Станом на 22 липня держпідприємство вже витратило 45 млн. грн. на відновлення пошкодженої інфраструктури, як повідомив Жураківський. Так, залізничники відновили 43 об’єкта колійного господарства із 56 пошкоджених; вартість проведених робіт склала близько 1 млн. грн. За тимчасовою схемою відбудовано шість штучних споруд, на суму 1,6 млн. грн. Із майже 30 км електромережі, виведених із ладу через пошкодження контактної мережі, частково відбудовано 19 км. Відновлено 3,2 км повітряних ліній, замінено один силовий трансформатор тягової підстанції та комплектна трансформаторна підстанція. На ці роботи вже витрачено 13,7 млн. грн. Більш того, на даний момент вже відновлено станцію Слов’янськ, триває відновлення зруйнованої лікарні на станції Красний Лиман (на станції вже відновлено локомотивне депо).
За дорученням генерального директора Бориса Остапюка Укрзалізниця за власний кошт облаштовує інфраструктуру зв’язку в зоні АТО донецького регіону: у містах Слов’янськ, Краматорськ та Красний Лиман, а також місті Родакове поблизу Луганська. Так, із 17 липня безкоштовний Wi-Fi вже доступний на вокзалі у Слов’янську. На черзі – забезпечення безпровідним Інтернет-зв’язком на вокзалах у Луганську та Краматорську. Найближчим часом Укрзалізниця встановить сучасні цифрові комутаційні системи зв’язку (автоматичні телефонні станції) у містах Слов’янськ, Краматорськ, Луганськ та Іловайськ.
На ст. Слов’янськ відновлено роботу телеграфу, замінено пошкоджені стрілочні електроприводи. Відновлено роботу пристроїв переїзної автоматики та сигналізації переїзду 1345 км перегону Слов’янськ – Шпичкине, які забезпечують визначену швидкість руху поїздів через переїзд. Встановлено нові автошлагбауми, релейні шафи, систему управління переїздом. Саме на цій дільниці з 22 липня курсує швидкісний поїзд Інтерсіті+ з Києва до Дружківки.
«Жодної копійки з державного бюджету на відновлювальні роботи витрачено не було», – прокоментував Жураківський. «Кошти на відновлення інфраструктури знайдені за рахунок перерозподілу Фінплану Укрзалізниці на 2014 рік, затвердженого КМУ».
Щодо вивезення пасажирів із зони АТО, заступник гендиректора Укрзалізниці зазначив, що з Луганської та Донецької областей щоденно курсує 19 пасажирських поїздів. У період підвищеного попиту пасажирів призначаються додаткові поїзди, до складу окремих поїздів включаються безпересадкові вагони. На 22 липня Укрзалізниця призначила додатковий поїзд №574 Луганськ – Київ. Поїзд сформовано із 15 вагонів – пасажирам запропоновано 728 місць.
Також на Сході України відновлено курсування 17 пар приміських поїздів. Електропоїздом Лозова-Слов’янськ у період з 9 по 21 липня майже 6 тисяч громадян перевезено до звільненого від терористів міста Слов’янськ.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/184263.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua