Ключевой показатель успешности сервисной службы - удовлетворенность плательщиков от полученных услуг

25 июл, 14:47

Податківці Солом’янського району намагаються забезпечити ефективну організацію роботи ЦОП по наданню адміністративних послуг та сервісів та отримати очікуваний результат – підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу податкових органів.

Діяльність Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві забезпечується працівниками з чотирьох структурних підрозділів  та Акредитованого Центру сертифікації ключів.

За І півріччя 2014 року в Центрі обслуговування платників надано 179 904 послуги, з них: адміністративних послуг – 17 697; інформативно-консультаційних послуг – 114 931; прийнято вхідної кореспонденції – 44 612; послуг ЕЦП – 2 664.

За період січень – червень 2014 року платники звертались за консультаціями з наступних напрямків:
- застосування податкового законодавства – 21 942;
- організація та провадження підприємницької діяльності – 993;
- адміністрування єдиного соціального внеску – 7 620;
- отримання та підтримка програмного забезпечення електронної звітності – 4 123.

У ЦОП платники безкоштовно отримують бланки заяв та податкових декларацій, користуються послугами з ламінування та ксерокопіювання документів.
З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться  електронне анкетування за допомогою електронної книги та письмове анкетування, до якого залучає також консультант-модератор. За січень-лютий заповнено 129 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП. Результати електронного анкетування щомісячно контролює безпосередньо ГУ Міндоходів у м.Києві.

В ЦОПі, також знаходиться книга скарг та пропозицій.

Трансляція актуальної інформації здійснюється на швидкоплинному рядку та TV - моніторах.

З метою максимального залучення платників до сучасних форм спілкування, та оформлення електронних ключів, працівники ЦОПу постійно проводять роз’яснювальну роботу серед платників, відвідувачів, про переваги електронної звітності. У І півріччі 2014р. до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 2 664 платника.

Варто відмітити, що у приміщенні ЦОП, 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та допомога у відправці Договору про визнання електронних документів юридичних/фізичних осіб, користуванню програмами «Податкова звітність» (OPZ) та «Соната». Навчання відбувається на комп’ютерах, встановлених в Центрі обслуговування платників або, за бажанням платника - на його власному ноутбуці.

В залах Центру на стендах розміщена актуальна інформація, а також розповсюджується друкована продукція з роз’ясненнями податкового та іншого законодавства.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/184371.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua