«Пульс» – надійний партнер у боротьбі з корупцією

27 авг, 15:25

Громадяни та представники бізнесу активно використовують сервіс для захисту своїх прав та інтересів.

Спеціалісти ДПІ у Голосіївському районі підрахували, що за 7 місяців 2014 року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 61 звернення.

Найбільша кількість заяв стосувалась питань діяльності органів Міндоходів – 25 звернень, подання звітності та реєстрації податкових накладних – 19. Інші звернення були викликані наріканнями на роботу ЦОП, перевірками суб’єктів господарювання, реєстрацією платником єдиного податку тощо.

Протягом січня-липня поточного року 5 громадян зателефонували на «Пульс», аби повідомити про корупційні дії співробітників. Усі заяви були ретельно перевірені, але факти не знайшли жодного підтвердження.

Варто зазначити, що у колективі проводиться регулярна профілактична робота: індивідуальні бесіди, лекції у колективах, семінари з фахівцями. Найважливіша мета – донести до кожного співробітника тяжкість наслідків, які обов’язково настануть, якщо не втриматись від спокуси.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/185669.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua