«Пульс» - забезпечує дієвий розгляд звернень суб’єктів усіх форм господарювання

29 авг, 12:36

«Пульс» - це пряма телефонна лінія, яка приймає звернення представників бізнесу не лише з податкових, а й митних питань.
Звернення, що надходять, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, згідно з чинним законодавством. Є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. В будь-якому випадку, заявник в обов’язковому порядку отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.
Такий телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами та ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання. Сьогодні «Пульс» фіскальної служби працює в режимі швидкої допомоги платникам податків.
За 7 місяців2014 року до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 78 звернень.
Найактуальніші питання, що задавались платниками у період січень – липень 2014 року – стосувались роботи органів Міндоходів – 28, звітності та реєстрації накладних – 32, відмова у прийнятті звітності на паперових носіях -12, робота ЦОП – 9, відмова у прийнятті звітності в електронному вигляді. Усі звернення оперативно опрацьовано, ретельно розглянуто та вирішено по суті  питання. Інформація розгляду своєчасно направляється до інформаційно довідкового департаменту, який здійснює прийом звернень в телефонному режимі..
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого «Пульсу» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/185759.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua