Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП юридичною особою

09 сен, 16:16

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві повідомляє, що з 22 серпня 2014 року набула чинності Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів,  яка доповнена переліком документів для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, а також внесено зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів.


Тому відтепер для отримання електронного цифрового підпису юридичній особі необхідно мати наступні документи:


- заповнену та підписану Реєстраційну картку (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
- додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання
послуг ЕЦП для більш, ніж двох осіб), у двох примірниках;
- оригінал статуту юридичної особи (засновницького договору, рішення про
створення юридичної особи, яке діє на підставі модельного статуту) або його
нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу
про призначення, протокол загальних зборів засновників/учасників);
- копії документів, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи та його повноваження (наказ про призначення на посаду або трудовий договір);
- копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);
- копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена підписом власника;
- копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
- копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
- копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії облікової картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки-паспорту з відміткою про таку відмову.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/186128.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua