Все про електронну звітність під час «Гарячої лінії»

09 сен, 16:35

Днями в стінах ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбувся черговий сеанс «гарячої лінії». Начальник управління ІТ та обліку платників ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Будішевський Ігор Миколайович дав відповіді на актуальні запитання на тему: «Електронна звітність: актуальні запитання».

Пропонуємо Вашій увазі деякі із запитань, які надійшли від платників податків.

 

Питання: Куди необхідно звертатись для отримання безкоштовних ключів електронного цифрового підпису?
Відповідь: Щоб отримати ключ електронного цифрового підпису, слід звертатись до відокремлених пунктів реєстрації користувачів в Центрах обслуговування платників, які, зокрема у м. Києві працюють в кожній районній податковій інспекції.
Для отримання ключів у Голосіївському районі міста Києва звертайтесь за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 23, каб. 103.
Зазначене відділення для обслуговування платників працює у режимі:
Понеділок, середа, п’ятниця – з 9-00 до 18-00;
Вівторок, четвер - з 9-00 до 20-00;
Субота - з 9-00 до 16-00.
 
Питання: Чи можливо підписувати безкоштовними ключами електронного підпису інші документи, крім податкової звітності?       
Відповідь: Ключі електронного підпису дають змогу не тільки звітувати в режимі он-лайн до органів Міндоходів, у тому числі з єдиного внеску, органів державної статистики, але й обмінюватись особистою інформацією (документацією) в повсякденному житті: укладати різні договори з іншими особами в електронній формі вести особисте листування зі своїми партнерами, друзями тощо. На відміну від спілкування у вільній мережі Інтернет, така інформація буде надійно захищена від зловмисників та доступна лише власникам ключів.
При цьому слід пам’ятати, що посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису заборонено передавати іншим особам, користуватися ними має право тільки та людина, яка їх отримала.
Отримати додаткову інформацію щодо послуг електронного цифрового підпису та завантажити програмне забезпечення Ви можете на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів.
 
Питання: Чи існують підстави для скасування електронного цифрового підпису?
Відповідь:        Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису.
Так, сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку не поновлення заблокованого сертифіката протягом 30 календарних днів або закінчення строку чинності сертифіката підписувача.
Сертифікат скасовується за письмовою заявою, без додаткового повідомлення, у випадку припинення діяльності суб’єкта господарювання – заявника, розірвання підписувачем трудового договору з юридичною особою – заявником, у разі компрометації особистого ключа, за заявою заявника або його уповноваженого представника.
Разом з тим, сертифікат ключа може бути достроково скасований Центром, з письмовим або електронним повідомленням заявника, у разі:
- набрання законної сили рішенням суду про скасування посиленого сертифіката ключа;
- смерті підписувача або оголошення його померлим за рішенням суду;
- визнання підписувача недієздатним за рішенням суду;
- надання заявником недостовірних даних, припинення (розірвання) договору з заявником.
Скасовані сертифікати поновленню не підлягають. Інформація про усі скасовані сертифікати автоматично заноситься до Списку відкликаних сертифікатів, який публікується на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД та є доступним кожному користувачу.
 
Питання: У зв’язку з втратою печатки, де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа?
Відповідь: Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту в розділі «Форми документів».
Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10. При цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
- ідентифікаційні дані власника сертифіката;
- реєстраційний номер сертифіката ключа;
- ключову фразу голосової автенфікації.
Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСКК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувала). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.
 
ДПІ у Голосіївському районі

ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/186134.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua