Платникам про систему електронного адміністрування ПДВ

19 сен, 14:27

 ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві інформує, що з 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ. Вона дасть змогу зменшити рівень зловживань працівників податкової сфери і дозволить створити умови для перешкоди отримання незаконного бюджетного відшкодування для платників і тим самим, збільшить надходження до бюджету.
 Для всіх платників ПДВ в автоматичному режимі відкриють електронні рахунки в банку, який буде створений та підконтрольний Національному банку України. Усі податкові накладні реєструватимуться в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, а для цього платник повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними та сплатою ПДВ при імпорті товарів.
 Повідомляємо, щоб подати електронні звіти необхідно мати електронний цифровий підпис. Отримати електронний цифровий підпис громадяни можуть безкоштовно у будь-якому відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів.
 Щодо інформації про отримання безкоштовних електронних ключів ви можете звертатись до відокремлених пунктів реєстрації користувачів, що діють в Центрах обслуговування платників в кожній з районних податкових інспекцій столиці.
 Адреса Акредитованого центру сертифікації електронних ключів, що знаходиться в Центрі обслуговування платників податків ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві: вул. Смілянська, 6, каб. 14, тел. 245-91-52.
  ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/186548.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua