Кожному письмовому зверненню – обґрунтована відповідь

19 сен, 14:31

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх, та своєчасно їх вирішити. Тому на сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.
У січні - серпні 2014 року до ДПІ надійшло 84 письмових звернення громадян.
Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні - серпні 2014р. стосувались:
- інформування  про ухилення від сплати податків – 37 звернень;
-  контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки) – 19 звернень;
- реєстрація та облік платників податків – 6 звернень;
- реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.
Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції: 2 – пенсіонери, 1 – підприємець, 2 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, соціальний стан інших заявників не визначено.
Керівництво інспекції приділяє увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За вказаний період, на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, оподаткування отриманої спадщини, проведення перевірки підприємств, подання звітності на паперових носіях, та інші.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ Міндоходів у м. Києві у розділі ДПІ.
 У січні – серпні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 8 семінарів для працівників інших структурних підрозділів, на яких розглядались основні вимоги до розгляду запитів, висвітлювались характерні порушення при наданні відповідей громадянам.
З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 4 „гарячі” телефонні лінії з питань звернень громадян.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/186552.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua