24 сен, 07:42
З початку року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 166 дзвінків від жителів та суб’єктів господарювання, що перебувають на обліку в ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.
Найчастіше громадяни піднімали питання подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 75 звернень. Питання з організації роботи органів ДФС у даному періоді становили – 67, роботи Центрів обслуговування платників – 6.
Також за січень-серпень поточного року надійшло 11 дзвінків з приводу реєстрації платником ПДВ. Шість заявників цікавились питаннями перевірки суб’єктів господарювання.
Слід відмітити, що з приводу корупційних дій за січень-серпень поточного року на сервіс „Пульс” від платників Шевченківського району звернення не надходили.
Всі звернення опрацьовані на 100 %, а заявники повідомлені про результати розгляду та вдоволені результатами.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві приділяється особлива увага проблемним питанням, які піднімаються платниками податків, а кожне таке звернення знаходиться на особистому контролі керівника ДПІ. Слід зазначити, що звернення розглядаються оперативно, процеси надання адміністративних послуг вдосконалюються, а з метою унеможливлення порушення діючого законодавства з працівниками проводяться професійно-економічні навчання та наради.
Нагадуємо, що за номером «Пульсу» (044) 284-00-07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/186670.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua