Заміна електронних ключів при зміні керівника

13 окт, 13:13

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує, що у випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, то потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти договір про визнання електронних документів.
Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності. За неотримання нового ключа штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки :
1) відмова в прийнятті звітності;
2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄДРПН.
З питань зміни або отримання ключа ЕЦП рекомендуємо звертатися до центру обслуговування платників.
Крім того, при зміні головного бухгалтера, платнику потрібно в десятиденний строк подати до податкової інспекції заяву за ф.№1-ОПП з позначкою «Зміни» та уточнені документи.
Інформація про зміну керівника підприємства, відомості про яке включені до ЄДР юросіб та фізосіб-підприємців, оновлюється на підставі даних, отриманих від держреєстратора. Стосовно ж платників, які не включені до ЄДР, оновлення інформації про зміну керівника здійснюється на підставі уточнених документів та заяви ф. 1-ОПП, поданої платником податків до податкової інспекції.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187306.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua