Львівська залізниця завдяки технології рекуперативного гальмування повернула у контактну мережу понад 22,9 млн. кВт*год. електроенергії

16 окт, 08:03

На Львівській залізниці за підсумками 9 місяців 2014 року за рахунок рекуперативного гальмування в тягову мережу повернено 22961,5 тис. кВт*год. електроенергії, собівартістю 24,9 млн. грн.

Таким чином залізничники виконали встановлений план на 100,3%. До факту 9 місяців 2013 року (22340,5 тис. кВт*год.) виконання склало 102,8%.
Технологія рекуперативного гальмування є однією з тих, які дозволяють залізничникам не лише економно використовувати енергетичні ресурси, але й виробляти електроенергію.

До прикладу, у 2012 році за рахунок рекуперативного гальмування в тягову мережу Львівська залізниця повернула 30169,0 тис. кВт*год. електроенергії, собівартістю 28,1 млн. грн., а минулого року за рахунок рекуперативного гальмування в тягову мережу повернено 30216,0 тис. кВт*год. електроенергії, собівартістю 30,3 млн. грн.  

Довідково. Рекуперати́вне гальмува́ння — вид електричного гальмування, під час якого електроенергія, вироблена тяговими електродвигунами, які працюють в генераторному режимі, повертається в електричну мережу або накопичується в електричних акумуляторах.

Рекуперативне гальмування широко застосовується на електровозах, електропоїздах, сучасних трамваях і тролейбусах, де під час гальмування електродвигун починає працювати як електрогенератор, а вироблена електроенергія передається через контактну мережу іншим електровозам, або в загальну електросистему через тягові підстанції.

Аналогічний принцип використовується на електромобілях, гібридних автомобілях, де електроенергія, яка виробляється під час гальмування, використовується для підзарядки акумуляторів.

Рекуперативним гальмуванням на залізничному транспорті (на електровозах, обладнаних системою рекуперативного гальмування) називається процес перетворення кінетичної енергії руху поїзда, в електричну енергію тяговими електродвигунами (ТЕД), які працюють в режимі генератора. Вироблена електрична енергія повертається в контактну мережу (на відміну від реостатного гальмування, під час якого вироблена електрична енергія гаситься на гальмівних резисторах, тобто перетворюється в тепло і розсіюється системою охолодження). Рекуперативне гальмування використовується для пригальмовування поїзда в тих випадках, коли поїзд іде по незначному крутому схилу вниз і застосування пневматичних гальм є недоцільне. Тобто, рекуперативне гальмування використовується для підтримання заданої швидкості під час руху поїзда по спуску. Цей вид гальмування дає можливість значно заощадити електроенергію, оскільки вироблена електрична енергія повертається в контактну мережу і може бути використана іншими локомотивами на цій ділянці контактної мережі.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187433.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua