Які документи подаються платником для розгляду питання про надання розстрочення (відстрочення) платежів?

20 окт, 11:52

Для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов'язання (податкового боргу) з письмовою заявою від за формою згідно з додатком 1 до наказу Міндоходів від 10.10.2013 № 574, в якій зазначаються суми податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені, сплату яких платник податків просить розстрочити (відстрочити), а також строк розстрочення (відстрочення) та періоди сплати. При цьому окремо зазначаються суми, строк сплати яких ще не настав, а також строк сплати яких вже минув.
До заяви додається економічне обґрунтування, яке складається з:
- переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин;
- аналізу фінансового стану;
- графіка погашення розстрочених (відстрочених) сум;
- розрахунків прогнозних доходів платника, що гарантують виконання графіка погашення.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187539.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua