Використання послуг електронного цифрового підпису

24 окт, 08:32

Днями в стінах ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбувся черговий сеанс «Гарячої лінії». Начальник управління ІТ та обліку платників ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – Будішевський Ігор Миколайович дав відповіді на актуальні запитання на тему: «Використання послуг електронного цифрового підпису».
Пропонуємо Вашій увазі деякі із запитань, які надійшли від платників податків.

Питання: Чи передбачений порядок ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів, зареєстрованих на територіях Донецької та Луганської областей установчі документи яких втрачено?
Відповідь:  Згідно спільного наказу Мін’юсту України та Адміністрації Держзв’язку України № 1312/5/377 від 11.08.2014 року, затверджено Тимчасовий порядок спрощеної ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів. Згідно цього наказу встановлено, що акредитовані центри застосовують зазначений Тимчасовий порядок для ідентифікації юридичних осіб, зареєстрованих на територіях Донецької та Луганської областей, установчі документи яких втрачені, а також фізичних осіб – представників таких юридичних осіб.  Наказ набрав чинності з 29 серпня 2014 року.

Питання: Які документи необхідно подати юридичній особі  для отримання ЕЦП?
Відповідь: Для юридичної особи необхідно подати  наступні документи:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
Центр сертифікації ключів знаходиться, зокрема, в ЦОП ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за адресою: м. Київ, Жилянська, 23.

Питання: В який строк необхідно отримати нові електронні ключі у разі зміни керівника підприємства?
Відповідь: Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового зазначений договір необхідно переукласти.
При цьому, перш за все, необхідно подати відомості про зміну керівника до Державного реєстратора за місцем своєї реєстрації, а відомості про зміну головного бухгалтера – до своєї податкової інспекції.

Питання: Яким чином завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?
Відповідь: Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД www.acskidd.gov.ua (Розділ «Пошук сертифікатів») та зберегти їх на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або іншу папку обрану в якості файлового сховища. Для пошуку посиленого сертифіката відкритого ключа слід використовувати поля «Код ЄДРПОУ»/ «Код платника податків» або скористатись меню «Допомога» програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» (описано в п. 2.1 та 5.2 Інструкції з експлуатації ПЗ ”ДПС Захист звітності”).

ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187723.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua