Звернення громадян – гарантія дотримання прав і свобод

27 окт, 12:30

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій забезпечення прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».
Протягом січня - вересня 2014 року до ДПІ надійшло 97 письмових звернень громадян.
Громадяни звертаються з питань ухилення від сплати податків – 45 звернень, контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки) – 22 звернення, податку на доходи фізичних осіб – 7 звернень, реєстрації та обліку платників податків – 6 звернень, реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.
 Таким чином спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян з повідомленнями про ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи. Всі питання були вчасно розглянуті, відповіді надані згідно вимог чинного законодавства.
У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інше
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ Міндоходів у м. Києві у розділі ДПІ.
У січні – вересні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 11 семінарів для працівників інших структурних підрозділів, на яких розглядались основні вимоги до розгляду запитів, висвітлювались характерні порушення при наданні відповідей громадянам та з питань розгляду запитів на публічну інформацію (нормативна база, характерні недоліки).
З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 5 „гарячих” телефоних ліній з питань звернень громадян. На всі отримані дзвінки було надано детальні роз’яснення.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187790.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua