Чи потрібно повідомляти податківців про отримання чи втрату печатки?

27 окт, 14:20

Роз’яснення питання.
Податківці Голосіївського району ГУ Міндоходів у м. Києві акцентують увагу на тому, що у разі отримання чи втрати печатки, платник не зобов’язаний повідомляти органи Державної Фіскальної Служби.
Згідно з нормами Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI форми документів, які подаються до органу ДФС, передбачають засвідчення підпису платника податків – фізичної особи або посадової особи – юридичної особи печаткою за її наявністю. Статут громадянина як суб’єкта господарювання визначається ст.128 Господарського кодексу, в якому не йдеться про вимоги щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.
Таким чином, фізичні особи-підприємці мають право самостійно, в залежності від роду діяльності, прийняти рішення про отримання печатки. 
У разі необхідності отримання консультації мешканцям Голосіївського району слід звертатися до Центру обслуговування платників ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, що знаходиться за адресою: вул. Жилянська, 23. Телефон для консультації: 591-61-77.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/187810.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua