14 ноя, 19:46
Звернення громадян є важливим засобом забезпечення, захисту та утвердження всіх прав людини і громадянина, закріплених Конституцією України.
До ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за січень - жовтень 2014 року надійшло 111 письмових звернень громадян. У письмових зверненнях громадяни зверталися з питаннями щодо інформування про ухилення від сплати податків; контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки); з питань податку на доходи фізичних осіб; реєстрації та обліку платників податків; щодо видачі реєстраційних номерів облікових карток платників податків, єдиного соціального внеску.
Спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян стосовно питань про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи та єдиного соціального внеску.
У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян, за відповідний період 2013 року – 21. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, отриманого у спадщину, можливості подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інше.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.
У січні – жовтні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 14 семінарів для працівників інших структурних підрозділів, на яких розглядались основні вимоги до розгляду запитів на публічну інформацію та звернень громадян.
З початку року фахівцями ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 6 „гарячих” телефонних ліній з питань звернень громадян та запитів на публічну інформацію.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/188433.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua