За десять місяців сервіс «Пульс» прийняв понад 550 сигналів від дніпропетровських платників

18 ноя, 10:47

У січні – жовтні поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 552 заявника Дніпропетровського регіону.

Найактуальніші питання, з яким звертались платники Дніпропетровської області на сервіс «Пульс», стосувались подання звітності в електронному вигляді – 353 звернення. Крім того, 90 платників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 40 платників, 14 дзвінків стосувались реєстрації платником ПДВ, 11 громадян повідомили про роботу ЦОП тощо.

В поточному році спостерігається динаміка зменшення звернень з питань щодо роботи органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області, реєстрації платників ПДВ, корупційних дій, реєстрації платником єдиного податку.

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/188559.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua