01 дек, 11:07
Відповідно до змін, внесених у Регламент Акредитованого центру сертифікації ключів, підрозділи якого працюють в кожному територіальному органі ДФС України, встановлення платників податків- юридичних осіб, які втратили установчі документи здійснюватиметься з використанням інформації з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців в електронному вигляді, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру або веб-сайті технічного адміністратора Єдиного державного реєстру.
Зокрема, для таких платників затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).
Більш детальну інформацію можна переглянути на веб-порталі ДФС України за адресою http://acskidd.gov.ua/ur_osoba_dl.
Отже, з 24 листопада починають діяти нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису .
Нові форми реєстраційних документів можна завантажити за посиланням: http://acskidd.gov.ua/registration- documents.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189018.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua