Особливості адміністрування ПДВ з 01.01.2015 р

02 дек, 12:04

Законом України від 31.07.2014 р. №1621-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України” внесено ряд змін до Розділу V "Податок на додану вартість”, що наберуть чинності з 01 січня 2015 року.

Податкова звітність з ПДВ
     Пункт 49.4 ст. 49 Податкового кодексу України доповнено абзацом другим, в якому для всіх зареєстрованих платників ПДВ визначено обов’язок подання звітності до контролюючого органу виключно в електронному вигляді, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису підзвітних осіб.
При цьому подання декларацій з ПДВ в паперовому вигляді з 1 січня 2015 року не передбачено.

Податкові накладні
     Відповідно до змін, внесених до ст. 201 Податкового кодексу України, скасовуються податкові накладні на паперових носіях. Зокрема, встановлюється норма, згідно з якою платник ПДВ зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних
     З 01.01.2015 р. усі податкові накладні (незалежно від суми ПДВ в одній податковій накладній) підлягатимуть реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді (відповідні зміни внесено до п.11 підрозділу 2 розділу XX ПКУ).

Реєстрація платників ПДВ
     Обов’язковій реєстрації платниками ПДВ з 01 січня 2015 року підлягатимуть лише особи, у яких загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів, що підлягають оподаткуванню, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищуватиме 1 млн. грн. без врахування ПДВ.

Електронне адміністрування ПДВ
З 01 січня 2015 року запроваджується нова система електронного адміністрування ПДВ. Розділ V Податкового кодексу України доповнено статтею 200¹, яка забезпечуватиме автоматичний облік в розрізі платників податку сум ПДВ:
– зазначених у виданих та отриманих податкових накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних;
– сплачених при імпорті товарів;
– перерахованих платником податків на рахунки системи електронного адміністрування (РСЕА) з власного поточного рахунку у вигляді поповнення, а також залишки коштів на РСЕА;
– що дають право на виписку податкових накладних.

На РСЕА зараховуватимуться кошти з власного поточного рахунку платника ПДВ, а саме:
– суми, необхідні для збільшення суми ПДВ, на яку платник ПДВ має право видати податкові накладні;
– суми, необхідні для сплати узгоджених податкових зобов’язань якщо коштів на РСЕА для цього недостатньо;
– суми ПДВ, отримані від покупця товарів при оплаті готівкою або при проведенні бартерних операцій;
– суми ПДВ, нараховані за результатами операцій, передбачених п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України.
     Використовувати кошти з РСЕА можна лише для перерахування податкових зобов’язань до бюджету або на спецрахунок сільгосппідприємства.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189108.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua