Українські дизайнери: Наша творчість резонує з подіями в Україні

03 дек, 13:50

«Митці відчувають трагічність подій та резонують з цією інформацією, що і відображається у нашій творчості. В такому випадку  наші роботи стають дуже актуальними, а суспільство потребує саме таких змін у дизайні», – наголосили на прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі дизайнери  Христина Бобкова, Федір Возіанов,  Ольга Навроцька та художник Геннадій Гутгарц.

Христина  Бобкова у рамках благодійного проекту «Мені 23» випустила колекцію патріотичних футболок.  Дизайнер орієнтувалася на сильних жінок, які слідкують за тенденціями у моді, є незалежними та самостійними, але також здатні нести відповідальність за свою країну.  Головним завданням проекту було створення оптимістичного месседжу, усупереч сьогоднішнім обставинам в Україні.

«Мої  футболки продаються  в інтернеті та у двох магазинах Києва. Усі зібрані кошти від продажу товарів йдуть на потреби українських військових в АТО»- розповіла мету проекту Христина Бобкова.

Федір Возіанов, автор проекту «Blue Yellow», створив текстовий та образний  символ прапору України. Творчим завданням дизайнера було представлення речей в незвичних форматах. Автор проекту розповів, що люди сприймають мистецтво за допомогою слів та символів. Вербальними показниками прапору України є  слова «жовтий» та «блакитний», а символічними – «небо» та «поле».   Федір Возіанов зазначив, що кінцевою метою проекту був збір коштів для  двох поранених бійців під час подій на сході України. Вже вдалося зібрати близько 50 тисяч гривень. Найближчим часом планується  оприлюднення громадськості звітів  про отримані кошти від продажу світшотів, футболок колекції  «Blue Yellow».

Дизайнер Ольга Навроцька створила проект «Mantra» , прагнучи налаштувати всесвіт на позитив. «Бажання українців одягати патріотичний одяг, світшоти з лозунгами, патріотичною символікою  – це спосіб виразити свою громадську позицію та ставлення до подій в державі», – зазначила дизайнер.

Лише від продажу футболок «Квіткова мрія» на фестивалі «Укроп» вдалося зібрати близько 40 тисяч гривень, які були передані українським військовим.

Дизайнери зазначили, що сьогодні популярною тенденцією української  моди є  акцент на   символах держави, історії, культури країни. Митці і раніше використовували  національні прийоми, техніку в дизайні,  але зараз це підкріплено особистісним зв’язком із тематикою колекцій.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189161.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua