Антикорупційний сервіс «Пульс» - допоможе вирішити проблемне питання

09 дек, 11:15

За січень-листопад 2014 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 208 інформаційних запитів від мешканців та суб’єктів господарювання, що перебувають на обліку в ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві. 
Найчастіше громадяни піднімали питання подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 91 звернення. Питань з організації роботи органів ДФС у даному періоді надійшло 86, роботи Центрів обслуговування платників – 6. 
Також за 11 місяців поточного року надійшло 15 дзвінків з приводу реєстрації платником ПДВ. Дев»ять заявників цікавились питаннями перевірки суб’єктів господарювання.
Слід відмітити, що з приводу корупційних дій за січень-листопад поточного року на сервіс «Пульс» від платників Шевченківського району звернення не надходили. 
Всі звернення  опрацьовані на 100 %, а заявники повідомлені про результати розгляду та задоволені результатами.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві приділяється особлива увага проблемним питанням, які піднімаються платниками податків, а кожне таке звернення знаходиться на особистому контролі керівника ДПІ. Слід зазначити, що звернення розглядаються оперативно, процеси надання адміністративних послуг  вдосконалюються, а з метою унеможливлення порушення діючого законодавства з працівниками проводяться професійно-економічні навчання та наради. 
Нагадуємо, що за номером «Пульсу» (044) 284-00-07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ Міндоходів м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189359.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua