Виправлення помилок у звіті з ЄСВ

11 дек, 11:58

Якщо страхувальником було допущено помилку в реквізитах (окрім сум), що стосується страхувальника або застрахованої особи, — подаються скасовуючі документи (звіт страхувальника з позначкою «Скасовуюча», який є підставою для повного скасування інформації, що попередньо була подана у формі «Початкова» до органів доходів і зборів). Зміни в сумах нарахованої заробітної плати або доходу та у зв’язку з цим нарахованих сум єдиного внеску за звітний місяць при формуванні і поданні скасовуючих документів не допускаються.
Страхувальник повинен сформувати та подати разом зі звітом за поточний звітний період звіт за попередній період, який містить:
• титульний аркуш (перелік таблиць звіту);
• відповідну таблицю на одну або декількох застрахованих осіб зі статусом «Скасовуюча» з відомостями, які були помилкові;
• відповідну таблицю на одну або декількох застрахованих осіб зі статусом «Початкова» із зазначеними правильними відомостями.
Звіт, сформований для виправлення помилок за попередні звітні періоди, не повинен містити таблиць 1–4 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189467.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua