Для електронного адміністрування ПДВ отримайте електронні ключі

12 дек, 11:32

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що з 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ, в якій всі платники податку на додану вартість будуть мати власні електронні рахунки в банку. Усі податкові накладні складатимуться виключно в електронному вигляді та реєструватимуться в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру ПДВ.
Щоб отримати якісні послуги електронного цифрового підпису, платникам необхідно звернутися в будь-який Центр сертифікації електронних ключів, представництва якого розміщені в усіх територіальних органах ГУ ДФС у м. Києві.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД належать:
- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів,  управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
- надання послуги фіксування часу;
- консультативні послуги за зверненням підписувачів.
Отримати електронний ключ мешканцям та платникам Солом’янського району м. Києва можна завітавши до Центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться в Центрі обслуговування платників в ДПІ в Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189509.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua