«Пересилати будуть по-новому» – Укрпошта впроваджує послуги для бізнесу

12 дек, 12:30

«Бізнес потребуєбільш якісних і швидких послуг і ми їх надамо» – наголосив у своєму інтерв’ю газеті «2000» в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків. На базі наших кращих комп’ютеризованих відділень зв’язку ми плануємо створити нову доставку пошти. Це дозволить нашим корпоративним клієнтам і представникам малого бізнесу отримувати послуги вищого рівня за ціною вигіднішою, нижчою ніж у конкурентів.

Серед пріоритетних завдань підприємства про які йшлося під час розмови – зберегти позитивні надбання підприємства, а недоліки і мінуси – перетворити на «плюси». Серед очікуваних нововведень і впровадження нових послуг орієнтованих на потреби бізнесу.

«У кожній дирекції ми маємо 500 – 600 поштових відділень, з яких класних, автоматизованих, таких що знаходяться у густонаселених пунктах і генерують дохід – від 20 до 100, – пояснив керівник Укрпошти. – Саме там, в першу чергу, ми плануємо встановити нові технологічні карти адаптовані до бізнесу. І між цими класними відділеннями зв’язку запустимо іншу пошту. Проект наразі знаходиться у стадії розробки тож ми іще остаточно не визначилися з назвою.

«Головне – ми зробимо у класичній пошті таку експерс-пошту або мега-пошту, що здійснюватиме забір відправлень двічі на день. Вони будуть переміщуватися по наших стандартних магістралях, але на першій і останній милі (пункт відправки і пункт прийому) зробимо кращий сервіс. Бізнес вимагає якісних і швидких послуг, і ми їх надамо. Це буде коштувати дорожче, ніж для населення, але дешевше ніж у тієї ж «Нової пошти». У такий спосіб ми сподіваємося залучити нових клієнтів»– наголосив Михайло Панків.

Це дозволить підвищити прибутки, щоб поступово іпланомірно спрямовувати їх на збільшення кількості автоматизованих відділень поштового зв’язку. «У такий спосіб поступово ми оснащуємо інші відділення зв’язку, розширюємо сегмент, орієнтований на бізнес, – пояснює Михайло Паньків. – Поступово ці дві сфери зіллються. Менша повинна поглинути більшу, впродовж 3 – 5 років ми отримаємо по всій країні сервіс кращої якості. Адже слона одразу з’їсти неможливо – можна вдавитися. Його потрібно їсти частинами.»  

Автоматизацію робочої зони і виробничих процесів керівник Укрпошти бачить серед головних завдань підприємства: «В «Укрпошті» тільки третина поштових відділень автоматизовані. Це бич, який не дає нам розвиватися. Погляньмо на сьогоднішні реалії – будь-який банк, нормальна компанія працюють он-лайн. І такою просто зобов’язана стати «Укрпошта». Програмне забезпечення має підвищити ефективність нашої комунікації з клієнтом. Чого він хоче? В одних випадках – швидкого сервісу, а в інших – точного. Наприклад, щоб людина не очікувала кур’єрської доставки цілий день, сидячи вдома, а могла нормально планувати свій час.»


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189527.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua