12 дек, 14:35
Креативна агенція THINKMcCANN (входить у Групу АДВ Україна) в партнерстві з Олександром Данилюком (Центр оборонної реформи) та Radioactive Film представили серію роликів під назвою «Захисти найцінніше».
Кампанія складається з трьох історій про мотивацію людей, котрі захищають нас від ворога у сьогоднішній антиколоніальній війні. Історії про тих, заради кого варто жити, боротися та перемагати. Цей проект є абсолютно волонтерською ініціативою та не коштував державі жодної копійки.
«Мета цієї соціальної кампанії – донести до широкого загалу, заради чого насправді ведеться ця війна та яка особиста мотивація власне тих людей, які взяли в руки зброю. На передовій це усвідомлення очевидне кожному, зі свого боку ми хотіли це усвідомлення так само донести до суспільства. Зробити ролик, який би розбудив самурайський дух, можна й потрібно. Але ці ролики про людей, у яких самурайських дух уже пробуджений», – зазначив Олександр Данилюк, керівник Центру оборонної реформи.
«Людське життя – найвища цінність, і ми з партнерами вирішили показати мотивацію людей, які готові ним жертвувати. Адже українські воїни – не міфічні супергерої, а люди з плоті та крові, зі своїми планами на життя, емоціями, почуттями, переживаннями», – додав Сергій Урин, директор агенції THINKMcCANN.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189543.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua